marți, 5 octombrie 2010

Bad news

Bună ziua copii,
Încep cu o veste naşpa: mi-a căzut o plombă! Ieri dimineaţă, în timp ce băgam cu spor


s-a întâmplat nenorocirea!

Pana mea! După ce-am păţit cu veceul mi-e şi groază să mă gândesc cam cât ar costa o plombare de măsea pe-aici! O trebui să-mi vând vreun rinichi?


Totuşi nu doar şit s-a întâmplat! Cum vă spuneam, vecinu' de jos m-a rugat dacă pot să văd ce are calculatorul lui de nu mai merge! Bineînţeles că avea windosu' buşit! Având Vista, nu am mai stat să-l repar, ci i-am pus şaptele! Cu briz-briz-uri, teme, gadgeturi, ...

Le-am luat faţa, ce mai! Bine, că dup-aia le-am dat-o înapoi, că nu aveam ce face cu ea!
A vrut omu' să mă omenească cu o sticlă de uischi, da' io nu servesc! Nu prea îi venea să creadă că nu vreau nimic, aşa că mi-a venit o idee!

I-a povestit că io n-am maşină de spălat, şi că mă duc tocmai la mama dracului să le spăl, şi că...

Bineînţeles că nici nu se pune problema! De-acum să le duc lor, că le spală... Aşa că m-am scos!
Da' fază mişto: în timp ce îi explicam fetei lor (e doar cu un an mai mare ca fecior-miu, da' ştie puştoaica engleză de rupe) cum şi ce fel i-am instalat pe-acolo,... mă întreabă ta-su: Avem şi un televizor mic, care nu merge. Te pricepi?
Ţîganu'!
Normal că nu m-am priceput.

Oricum, sâmbătă seara, în timp ce stăteam frumos şi mă uitam la un film, la castel în poartă oare cine bate? Era vecinu' şi cu puştoaica! Mi-au adus un platou cu o placintă de mere! Mă rog, aşa o numeau ei, da' era un fel de prăjitură de fapt! Pe asta n-am mai refuzat-o!

Bună idee a mai avut tanti! Au vrut să le dau şi hainele (nu mă, nu să mă dezbrac, ci ălea murdare), da' nu aveam destule murdare. O să le duc săptămâna viitoare! Că tre' să mă pregătesc! Îmi vin musafiri importanţi de la oraş pe la sfârşitu' lunii!

Tre' să mă pregătesc, nu? Să fie totu' curat, frumos, sclipicios,...
Poate reuşesc să-mi pun şi plomba până atunci! Fără să-mi vând nici un organ! Sper!


Ai vă pup!

Ciao!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu