marți, 28 septembrie 2010

Upgrade la imobil

Bonjour dragi copii!
Ştiu că n-am mai scris de multişor pe-aici! Mea culpa! Dar nici nu prea am avut ce scrie! Nici acum n-ar fi prea multe de scris, da' s-au schimbat nişte modificări pe-aici!
Nu ştiu dacă mai ţineţi minte, dar vă povesteam că în living-room nu prea aveam nimic!
Ei bine, s-au produs unele upgrade-uri de atunci! Proprietarul și-a schimbat mobila (la el acasă) și a adus aici mobila veche! E mobila de când s-au căsătorit (a ținut să-mi spună asta). Super întreținută! O să pun și poze, da' nu acum! Am canapea cu două locuri, una cu 3 locuri și un fotoliu, biblioteca, birou, măsuțe, ... A schimbat și în camera mică! A luat mobila veche și a adus un pat nou cu saltea nouă! Acum am două paturi în camera mică! Cre' că o să-mi deschid un han ceva....
După toate ăstea a mai venit o treabă. Cum în baie nu prea mai mergea robinetul de la apa rece, iar WC-ul era fisurat, m-am gândit să îl rog pe proprietar să le schimbe! Omul fiind plecat din țară, m-a rugat pe mine dacă pot să rezolv treaba! OK! Atâta timp cât el plătește, de ce nu? Am vorbit cu soțul lu' madam de la parter (aia care e cu întreținerea) și mi-a zis că are el un prieten care se ocupă cu din ăstea! A venit omu' sâmbăta trecută, a văzut despre ce-i vorba și a rămas pe azi să vină după ora 18:30 să schimbe! El s-a ocupat de tot (a cumpărat, a adus, a dat afară ce trebuia, a înlocuit, a făcut și curat la locul de muncă). Numai că m-a cam dat pe spate cât a costat tot: 300 de euro! Ăn condițiile în care un WC poți să-l iei si la 70 - 80 de euro de prin Carrefour! Hai să zicem 100! Plus încă vreo 50 de euro bateria de la chiuvetă plus materialele folosite (silicon, ...)! Asta înseamnă cca. 150 de euro manopera!
Să-mi f..t una! Pentru 2 ore de muncă! Și eu care credeam că io iau mult!
Da' asta e! Am vorbit cu proprietaru' la telefon în timp ce erau ăștia aici, a vorbit și el cu ei nuș'ce (dacă mai are plăci de faianță, că a trebuit să spargă 2 sau 3 să schimbe și cotul la WC), a zis omu' că-i OK, cine-s io să-l contrazic?

Cu ocazia asta am descoperit că vecinu' de jos (soțul lu' madam) vorbește românește! A fost șofer prin românica vreo 7 ani (din câte zice). Și tot cu ocazia asta mi-am mai găsit ceva de lucru! Văzându-mă cu laptopul, m-a întrebat dacă mă pricep, că are și el probleme cu calculatorul! Era să-l refuz? M-am dus și m-am uitat oleacă și are windows-ul dus! Vista! Bleah!
Așa că mâine seaară am treabă! Pun windows7 pe un comp. Gratis, ofcors! Da' de-o cafea nu-l iert! Că fac grecii cafea bună!

În rest sunt bine sănătos, sictirit, plictisit, ... Am pățit a doua oară faza cu vinerea (să fiu convins că-i joi și să văd lumea venind de la piață), îmi ies fire de păr roșcat in barbă, ... din ăstea! Ca să nu mă plictisesc chiar de tot!

A! Și încă ceva! Pe la sfârșitul lunii (octombrie) o să am liber într-o joi (ultima din lună) așa că o să-mi mai iau și vineri și VIN ACASĂ o fuguță!

Ai vă pup!
Ciao și să fiți cuminți!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu