luni, 6 septembrie 2010

Funny shit se întoarce

Hai sărumâna mă,
Întrucât iar me-am terminat treaba, am timp să mă plimb pe net! Din păcate, vineri şi azi, parcă ştiind că io n-am treabă, s-au găsit aştia să re-configureze nuş'ce pe la conexiuni, aşa încât nu prea a mers netu'! Da' se pare că acum s-a stabilizat (când zic acum, înseamnă acum 3 ore), deci am avut oleacă de încărcare!
Sătul de singurătate, m-am decis să mă înscriu şi io pe n sait din ăla de întâlniri! Adică aicişa! Tre' să completezi nişte răspunsuri şi gata! Da' se pare că nu le-a convenit nuş'ce pe la răspunsurile mele, că nu m-au acceptat!
Mi-au trimis şi un email:
















Cred că ar fi cazul să precizez, pentru securitatea mea fizică şi nu numai, că a fost doar o glumă, iar poza e luată de aici!

Şi acum altele:


















Sad, but true







Oooops! Loaţi aminte duamnelor şi domnilor, că se poate întâmpla oricui!

A stat, s-a concientrat, și-a tras o dușcă!


Cam atât pentru azi!
Vă pupă jean!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu