marți, 14 septembrie 2010

Gânduri, cujetări, ...

Bonjour copii,
Nu prea am mai scris pe-aici în ultimul timp! Sincer, nu prea mai am ce să mai scriu! De întâmplat nu prea mi se mai întâmplă nimic, de dat cu părerea nu prea îmi dau (sunt destui care o fac mult mai bine ca mine), ce cred eu despre unele-altele iar nu cred că e aşa de important... Aşa că nu prea am mai avut despre ce să mai scriu!
Despre aventurile cu PFA-ul şi legislaţia care se tot modifică deja nu mai are rost să mai comentez... M-am obişnuit cu ele ca fomeia cu bătaia... Că îmi adusesem aminte de o fază: eram pe la ţară pe la unchiul soţiei la o clacă din aia (adică la cules porumbul). Da! Mai făceam şi din ăstea! Şi era pe-acolo o babă care povestea despre cum trăia ea cu moşu (moş care murise). Ce bătăi se-ncingeau prin curte! Din câte zicea ea acolo, mai mult de jumate din bătăile ălea erau meritate (îi plăcea beutura la babă). Acu' că moşu' nu mai era, baba devenise nostalgică! Mă pune dracu' s-o întreb de ce. Adică acum nu mai lua bătaie, de ce să-i pară rău? La care baba mă sparge cu replica: Păi dacă nu te mai bate uomu' aşa câteodată, parcă nu simţi că ai bărbat în bătătură!
Aşa că dragi bărbaţi, habar n-aveţi ce-şi doreşte o femeie cu adevărat!

Lăsând gluma la o parte, ăsta e tristu' adevăr! Am ajuns la stadiul în care nu prea mă mai încântă nimic! Rutina zilnică mă termină! Dacă vă vine să credeţi, săptămâna trecută nici nu mi-am dat seama că e vineri! Mergeam la birou, mă gândeam la nişte rahaturi de aplicaţii la care lucram, mă gândeam că a doua zi trebuie să mă trezesc mai devreme că-i zi de piaţă, ... Când deodată, ajungând la locul unde se ţine piaţa, văd că-i plin! Era piaţă! 'tu-i mama mă-sii, că au schimbat ăştia ziua de piaţă! Da' de unde! Chiar era vineri! Cu toate că eram ferm convins că-i joi! În aşa hal am ajuns!

Număr zilele până la sfârşitul lunii octombrie, când o să am o vizită destul de importantă, şi anume îmi vine familia! Pentru o săptămână! De-abia aştept! Nici în armată nu ţineam aşa un AMR cum ţin acum!

Dar partea cea mai naşpa e că, din câte văd, în ţară nu s-a schimbat nimic! Adică s-a schimbat: suntem mai în căcat decât eram când am plecat! Iar asta nu face decât să mă "bucure". Adică şansele ca să pot trăi normal în ţară se duc p..ii de suflet în fiecare zi câte puţin! Ăştia nu sunt normali! NIMIC n-au făcut băi nene! Da' NIMIC! Problema e că nu sunt doar ăştia! Şi ceilalţi sunt la fel! Adică oricine ar fi acolo sus, tot un căcat o să facă! Asta nu pricep mulţi lătrăi, care-i dau înainte cu jos băse. Nici mie nu-mi mai place de el pentru că-l păstrează pe handicapatu' ăla de boc care-i păstrează pe handicapaţii ăia de toţi ca miniştri şi alte specii care sug sângele poporului ca să nu spun altceva, că am zis că nu vorbesc porcos! Dar încet încet ajung să-mi dau seama că nu prea are ce să facă! E şi el murdar (cum de altfel sunt 99,99% din ăia de ajung pe sus), poate fi strâns de oo, aşa că face şi el cât poate! Nu prea poate să facă multe de fapt, drept pentru care face circ! Da' la rromani la place circu'! Daaa! Mult de tot! Şi asortat cu mult caca dacă se poate! Cu cât sunt mai murdare rufele spălate, cu atât mai mulţi se adună să vadă! Degeaba ne dăm de ceasu' morţii că vai dom'le că suntem şi noi europoeni, că ne civilizăm, ...
Cucu! Atunci când n-o să ne mai mirăm când citim o ştire ca asta, sau atunci când televiziuni ca KanalD n-o să mai aibă audienţă, sau când lumea o să se întrebe Cine dracu' e salam/puştiu/rocsi manelista, POATE atunci vom mai avea o şansă! Da' până atunci...

Mdea! Cam asta am mai făcut io în ultimu' timp! De gătit nu mai gătesc (cine ştie ce), de scris nu mai scriu, de mers pe jos nu mai merg, de tras de fiare nu mai trag, ... Pana mea! Trebui neaparat să-mi găsesc ceva de făcut în timpul liber, că altfel mă transform încet dar sigur într-un aparat de mers la servici!

Ai vă pup şi poate data viitoare voi scrie ceva mai vesel! Dar deoarece ăsta este blogu' meu, scriu pe el exact ce simt! Adică sunt independent!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu