joi, 2 septembrie 2010

Injineru'

Bonjour mă copii,
În primul rând tre' să v-anunţ că nu io sunt ăla din titlu! Da' vă povestesc eu mai încolo ce și cum! Acum vreau să vă povestesc altele!
Cum ar fi că acum câteva seri, pe la 4 dimineața m-am trezit brusc! M-am uitat io buimac de jur împrejur încercând să-mi dau seama de ce m-am trezit! De obicei mă mai trezesc din cauza sforăiturilor (mele). M-am gândit că și acum e aceeași situație și m-am repezit la pernă să nu pierd prea mult din prețiosul timp de somn!
Ete kuku! Ți-ai găsit! Nu io eram cauza! Cauza ierea doi motani! `tu-le rasa mamii lor! S-au bătut ei oleacă (cred că atunci m-am trezit io), au luat o scurtă pauză și apoi s-au apucat de înjurat! Unu' pe celălalt! Știți și voi cum fac motanii când se-njură, nu? Ăștia stăteau în mijlocu' străzii (unde am marcat io cu un ics roșu).








Poza e făcută exact din pat, ca să înțelegeți dimensiunile problemei, iar între mine și strada e doar o ușa de la balcon, care e un geam într-un cadru de aluminiu ce culisează! Și atât!
Ei bine, i-am ascultat eu cât i-am ascultat pe tâmpiții ăia, cu gândul că termină ce-au de împărțit, șeic hends și apoi pleacă fiecare la mâțele lui! Ți-ai găsit! Cre' că unu' din ei i-a zis lu'ălalalt de mamă ceva, că nu mai ceda niciunu'!
Ce naiba să faci în situații din ăstea? Ei bine, dacă ai fost copil prin perioada lu'nea Nicu' atunci știi să te descurci! Ce-am făcut? Le-am aplicat la amândoi o lovitură învățată în copilărie, și anume cartoafa fulgerătoare! Da! Mi-am ridicat trupul&spiritul din pat (băgându-mi și io la rândul meu și scoțându-mi toate cel, de mai aveam puțin și mă alăturam ălora la înjurat), m-am dus în bucătărie, am extras un cartof (nu l-am mai răzuit să vad dacă era câștigător; dacă era, asta e!), m-am întors înapoi, am deschis ușa de la balcon și i-am pălit!
Bine, acum să nu vă gândiți că am și nimerit vreo ceva, dar efectul a fost cel scontat! LINIȘTE! Și-au adus aminte ambii subit că au nuș'ce telefoane de dat, de meiluri de trimis, și s-au ușchit fulgerător! La fel cacartoafa mea!

Cu plăcere mă grecilor! Nu s-a găsit vreunul mai sensibil ca mine să se ducă să stea de vorbă cu motanii și să-i facă să tacă! Tot io, din rromania, a trebuit să rezolv problema!


Și acum să vă zic treaba cu injineru'.

Care de fapt nu e injiner, e economist! Da' care s-a calificat cu brio în poziția de injiner! Știe el cine e și despre ce vorbesc, că doar citește p-acilea!
`te-n rânză Mitică! Îți dai seama că de-acum ai pus-o, nu?
Cum dreacu ai putut mă s-o comiți în halu' ăsta?

Acu' să nu crezi că n-aș fi și io capabil de de-astea, da' totuși!
Nu zic mai multe, că nu-i frumos, da' între noi...

Auz'mă? Io zic să te-apuci de chestii mai serioase

sau să treci la reparat din ăstea

Lasă! noi să fim sănătoși! Nu ne-om găsi noi de sărbători? Cine crezi c-o să fie ciuca miștourilor? Ai dreptul la trei încercări!
Pune porcu' ăla să facă gioghing, că de bani te-am iertat io, da' de friptura aia nu te iert!

Și știi că io nu mai mănânc gras, nu? Doar pasăre! Și cum pasăre ca porcu' nu-i


Auzi mă Mitică? Ia de-aici:

Așa făcea nevastă-mea cu cheile de la mașină, nu?


Ai vă pup! Aveți grijă!

P.S. Am uitat să vă anunț: sunt aproape milionar! Tocmai ce-am fost anunțat că am câștigat £950,000.00







Mă grăbesc să mă duc să notez toate datele mele personale și cardul, să le am pregătite, că sigur o să mi le ceară!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu