luni, 16 august 2010

Ce mai zic, ce mai fac, ...

Bonjur copii!
Ce mai faceți?
Eu încă mai trăiesc! Nu mă pot plânge că trăiesc rău! Adică, în afară de faptul că sunt singur cuc, că tre' să le fac pe toate de unu' singur (gătit, curățenie, piața, ...), că mă muncesc ăștia în draci de câteva săptămâni, că-i o căldură pe-aici de te topești, că... (mai zic?), în rest sunt bine!
Oricum, eu sunt mai optimist din fire! Obișnuiesc să văd partea plină a paharului! Chiar dacă e doar un sfert, io p-aia o văd! Că dacă aș vedea partea goală, aș cam lua-o pe câmpii!
Parcă dorind să testeze toate ăstea, vineri grecu' m-a enervat de-mi venea să mă urc pe pereți! În ultimele săptămâni, după cum v-am zis, bag de sparg! E un proiect nou unde mi s-a dat câcălău maria ta! Da' nu asta e problema! Că și când am stat, nu m-am plâns! Task-urile mele constau în niște chestii aparent simple: clientul dorește să mărească dimensiunea la numite câmpuri, sau să adauge noi câmpuri în aplicațiile pe care le folosește! Am zis aparent simplu pentru că treaba asta implică analiză foarte foarte amănunțită pentru a determina exact unde sunt folosite acele câmpuri, să nu cumva să rămână vreo aplicație unde nu s-a făcut modificarea! Treabă de chinez bătrân! Iar eu nu sunt renumit întocmai că aș fi meticulos, migălos, și alte os-uri din ăstea! Da' mă strădui! Și m-am străduit eu săptămânile ăstea de m-a luat apa! Că treaba mișto la toate ăstea e că, pe parcursul analizelor făcute tot descopeream altele și altele! Dar asta e meseria! L-am stresat pe grec la cap (ca să mă exprim elegant) de câte 10 - 20 de ori pe zi cu ce găseam, cum să procedez în continuare, etc. deoarece nu prea pot face nimic de capul meu! Orice fac trebuie să întreb, pentru că pot exista implicații asupra altor sisteme pe care eu nu le știu! Așa mi s-a spus de la început, așa fac!
Pentru că tot sunt singur, nu mă așteaptă nimeni acasă, afară-i cald, etc. stăteam la birou peste program cel puțin o oră - o oră jumate! Numai ca să fie treaba bună, să nu dau în gât și nici să nu lungesc prea mult treaba! Grecu' știe asta, că e în birou cu mine, și mă găsește la birou când vine dimineața și mă lasă la birou când pleaca!
Ei bine, vineri (13, da?) îl pune naiba să-mi spună că sunt în urmă cu o zi conform planului!

Am simți că iau foc instantaneu! Nu m-am putut abține și i-am explicat că el e cel mai în măsură să știe exact ce am făcut eu în ultimele săptamâni, cu o precizie de juma' de oră! Și dacă el consideră că mă mișc prea încet, e liber să pună pe altcineva să facă astea! Eu atât pot! Și că nu iau nici un euro în plus la cât stau peste program! Calm! Politicos! Frumos!
Și-a dat seama imediat de gafă și a dat s-o dreagă: că stai așa dom'le, că nu-i nici o problemă o zi, că de eu de fiecare dată am terminat mai repede decât era prevăzut în plan, că a fost doar o observație, că...
Hai lăsați domnu'!
N-am spus nimic, dar exact la 17:30 m-am ridicat, am închis computeru și VALEA! Cu toate că trebuia neaparat să termin ceva până la sfârșitul programului! Și acel ceva nu mi-ar fi luat mai mult de 20 de minute!

Azi cine era numa' zâmbete și politețuri? Aveți dreptul la trei încercări!

Oricum, deși eram hotărât să nu mai stau peste program, m-am luat cu treaba și tot la 18:30 am plecat! Adică o oră peste! Și bineînțeles că mi-am recuperat și ziua de întârziere! Chiar sunt iar în avans cu juma' de zi! Da' să fiu al dracu', dacă mai zice vreodată ceva de plan, i-o zic în față că e bulangiu și nici nu mai stau o secundă în plus! Oricum, i-am zis că de acum aș dori să fiu și eu întrebat când se face planul, să dau și eu o estimare cam cât mi-ar trebui pe fiecare task! Eu știu că așa se procedează! Mi-a bâiguit el ceva că sunt niște formule, indicatori, ... I-am zis că nu-i problema mea! Ălea pot fi greșite, și tocmai ce s-a demonstrat asta! Nu că mă laud, dar chiar nu se puteau respecta termenele la două din task-uri! I-am zis să aleagă: ori REPEDE ori BINE! Nu le poți avea pe ambele! Cel puțin nu la banii ăștia!

Dar gata cu văicăreala!
Sâmbătă am fost la colegul meu româm de am spălat (că eu nu am mașină de spălat). Am văzut acum cartierul ăla la lumina zilei! Tot nașpa arată! Jegos! Nu că sunt rasist, dar pe unde sunt negri, indieni, arăbeți, este foarte împuțit! Urâte nații! Nici noi românii nu suntem departe, dar ăștia parcă sunt peste măsură de împuțiți! Chestie văzută peste tot: în Barcelona, pe celebra Rambla pute a pișat! Iar dacă te aventurezi prin străduțele de pe lângă rambla, ăla ești! La fel în Paris! Hotelul unde am stat noi era în nord! Numai negri! Împuțit peste tot! Vezi și ghetto-urile de prin America!
Da' ce am văzut deosebit a fost un ficus IMENS!
Ia uitați:






















Așaa! Acum sunt mai curat și mai uscat!
Tot sâmbătă mi-am egzecutat fasole la greu: borș de fasole și mâncărică de fasole cu carne! Giugiuca! Mi-era așa o poftă! Și știți ce mi-am mai luat de la piață? Vinete! Cred că mâine o să le coc! Salată de vinete cu roșii! O nebunie!
Mâncăruri mai deocheate nu am chef să bag pe căldura asta! Brânza e baza! Și roșiile!
Că tot vorbeam de negri/indieni/.. să vă arăt cum arată niște țigani pe aici! Din ăia de caută prin gunoaie!









Ee! V-am spart? Se vede că o să-i lase firma lu' fecior-su! Că are talent și-și dă interesu' de mic! Așa au făcut toți milionarii: copii lor au luat-o de jos în cadrul companiei, apoi au ajuns să o conducă!
Cam atât am avut a abera pe-aici!
E posibil ca week-end-ul ăsta să se lase cu surprize!

Ciao!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Fa-ne si tu o surpriza WK-ul asta. Si asa tre' sa dai o BR RC ca uite acu' vine 29 aug...nu mai zic ca sf. Maria a trecut...

Trimiteți un comentariu