vineri, 20 august 2010

Cugetări

Bună seara copii!
În seara asta am chef de scris! Așa că țineți-vă bine!
În primul rând aș vrea să vă povestesc o fază tare la care am fost martor azi! După program am fost puțin prin Mall, la gură cască! Mi-era urât să mă duc acasă! M-am fâțâit io pe-acolo ce m-am fâțâit, am căscat și gura bine-înțeles (că doar de aia m-am și dus), când, la un momen'dat ce-mi văd ochii: una cu o rochiță scurtă! Ei și ce? o să întrebați! Păi rochița asta era scurtă, da' într-un mod ciudat: adică fata avea practic o bucă dezgolită complet! Deodată am început să aud niște zgomote, ca și cum ar fi căzut ceva mărunt pe jos! M-am uitat pe jos: erau plombele mele! Dacă aveam gura căscată! Am închis repede gura și m-am mai uitat odată la tanti: așa era! O bucă era liberă și expusă spre deliciul ochiului meu drept!
Uau! Deci asta e moda acum cugetam io! Am decis pe loc, ca, după ce mă clătesc pe ochi îndeajuns, să mă duc urgent să-mi cumpăr un baston, că am îmbătrânit! Rău de tot!
Totuși: cum mă să mergi cu o bucă goală? În timp ce îmi tot puneam întrebări și mă și uitam la acea bucă concomitent, numai ce o văd pe tanti că pune mâna la bucuță, tresare speriată, apoi își trage repede rochița rușinată! Își agățase rochița cu geanta de pe umăr și nu și-a dat seama!
Off! Am scăpat! Nu mă mai duc să-mi iau nici un baston! Sunt iar tânăr!
În secunda doi s-a uitat fata în spate!
Ploua! Tare!

Nici n-a apucat fata să facă 13°27'32" din întoarcerea respectivă că eu deja mă întorsesem de tot spre o vitrină din apropiere! Nu voiam să se simtă și mai rușinată decât era! Domn, ce pana mea!
Oricum, i-am mulțumit în gând pentru view și m-am întors să-mi adun plombele de unde căzuseră! Damn! Nici nu știam că am așa multe plombe!

În altă ordine de idei, întrucât azi mi-am terminat treaba mai repede (și sunt iar înainte cu proiectul, adică am terminat ce trebuia să termin miercuri) am mai răsfoit oleacă presa! M-am cutremurat bineînțeles la știrea cu maternitatea din Giulești! Nenorociții! Dar nu despre asta vreau să dezbat! Au facut-o alții înaintea mea! Ce m-a frapat pe mine a fost următoarea știre:
Cum s-a risipit creşterea economică a României pe manele şi limuzine.
Băbăieți! Deci eu îmi bag beep-u'-n ea de țară! Cum dracu' mă e posibil așa ceva? Țăran coclit face sute de mii de coco! Bine, că la cât e de coclit și handicapat, i-a și păpat ca bou'! N-a știut cum să îi păstreze și să-i înmulțească!
Cum naiba să-i mă mai uit io în ochii lu' fecior-miu și să-i zic să învețe carte? Păi nu mă scuipă în ochi? Căca-m-aș în ea de țară de căcat! NIMIC NU E NORMAL ÎN JEGU' ĂSTA DE ȚARĂ! Io stau și-mi sparg creieru' ca fraieru', fac tot felul de flic-flac-uri, stau prin străini, cred că sunt ciumeg și fac bani, și când colo descopăr că de fapt sunt un papagal! În România asta sunt: un papagal! Nu râdeți, că și voi sunteți tot papagali! Încep să îmi pun serios problema să îmi iau familia și să plecam naibii undeva unde copilul meu să aiba șanse să facă ceva în viață! Că la noi nu cred că mai sunt speranțe! La noi nu poți decât să supraviețuiești! Nu să trăiești! Care-i deștept pleacă! De ce nu se autosesizează fiscu' la ăștia? Fi-mi-ar scârbă de ei să-mi fie! Că eu muncesc de-mi sar capacele și, dacă depășesc nuș'ce plafon, tre' să încep să plătesc TVA! Adică un sfert din munca mea s-o dau la stat! Stat care îmi asigură fix p..a și-un ciorap! Și la cocliții ăștia nu se duce nimeni să bată la poartă și să-i întrebe de sănătate! Sau la maneliști!
Da' hai că mă enervez, și-mi face rău la ten!

Nu de alta, da' mâine mă duc pe o insulă să stau la plajă!

Yeap! Mă duc la mare, la soare! Am avut noroc să meargă și colegul meu român! Așa că nu merg singur! Bine, ca să nu fie treaba prea OK, bineînțeles că în acest uichend, pe traseul metroului vor fi două întreruperi! Adică merg cu autobuzul până la o stație, de acolo iau metroul până la alta stație, apoi iar autobuzul și apoi iar metroul! În mod normal, metroul merge de la mine până la Pireus (de unde trebuie să luăm vaporașul până la insulă). Dar nu disper! Sunt prea entuziasmat ca să mă las intimidat de nimicuri din ăstea!

Așa că voi reveni cu impresii și poze!

Hai vă pup! Mă duc să mă culc, pentru că mâine mă trezesc devreme!
Ciao!

1 comentarii:

Gabi M. spunea...

Daca reusesti sa te muti in alta tara, sa-mi zici si mie cum ai facut ca ma foarte intereseaza :-)

Trimiteți un comentariu