miercuri, 24 februarie 2010

Din ce in ce mai grec

Asa ma simt :)
Dupa cum ziceam aseara, azi a fost greva! Nu stiu ce vor, dar au parte de niste carnita proaspata! `tu-le muma-n cur! Dimineata a fost cum a fost, soare, frumos, plimbare, .... Dar dupa-amiaza a inceput sa ploua! Acuma nu stiu daca stiti, dar la astia greva este cam asa: de la prima ora pana pe la 9 dimineata si de pe la 4 pana la 6 seara, adica sa incurce doar locuitorii normali, care se duc la servici nu si turistii sau pe cei care ard gazul toata ziua! Asa ca, atunci cand am plecat de la munca, nu stiam daca e greva sau nu! Dar am intrebat la chioscul de bilete, unde, bineinteles, mi s-a zis ca nu mai e! Dar tot am stat vreo 20 minute in statie, timp in care au trecut vreo 2-3 autobuze goale! Mai aveam putin si ma intorceam la chioscul de unde am cumparat biletul sa i-l bag undeva lu' ala de mi l-a vandut! In sfarsit, dupa mult timp, vine si autobuzul! Ma urc! In autobuz am mai invatat un lucru util mie: nu toate autobuzele merg in aceeasi directie! Adica nu pot lua orice autobuz 4 statii pana la hotel, cum mi-a zis taximetristu'! Tristu'! Asa ca, la prima m-am dat jos, mi-am bagat castile in urechi si da-i bataie Mihaita pe jos! Norocul meu a fost ca nu mai ploua! Asa ca am ajuns relativ uscat la hotel!
Aici am mai invatat ceva! Luni seara am descoperit foarte aproape de hotel, un supermarket de cartier, mititel si dragutel! Problema e ca nu are decat fructe/legume, spaghete si fainoase, bauturi, ulei, etc. adica tot ce tre' sa aiba, mai putin carnita sau orice derivate de carnita! Tare trist am fost! Dar in seara asta, cand m-am dus sa iau apa si ce mai trebuie, am descoperit ca are scari spre subsol! Si la subsol,...... Da! La subsol raionul de delicatese! :Me Happy: Inclusiv mancaruri gatite! Am bagat rapid o portie de fasolica si muraturi asortate, putina costita mai aveam de aseara, ... Va dati seama ce-a urmat! :) Ce va urma e o alta poveste care trebuie spusa in alta parte :)
Cum dracu se pun ma emoticoane?

Buun! Atat pe persoana fizica!

Pe firma: azi am invatat cum sa deployez un WebService dintr-un package, cum sa-l public, cum sa setez un server, etc. Misto chestii! Mi-a aratat baietasul ala o data, l-am mai rugat sa-mi mai arate inca o data, si apoi am facut eu de cateva ori! Super tare sunt! :) Ala de trebuia sa-mi faca trainingu' (ala ocupatu', importantu') a mai venit pe la mine pe la sfarsitul programului si m-a mai intrebat cum stau! I-am raspuns ca practic am trecut prin toate etapele trainingului (mi-am facut obiectele in baza de date, am publicat pachetul ca WebService, l-am testat, merge, etc.) Mi-a zis ca maine o sa fac unu' pe bune! Nu ar fi nici o problema, dar am vazut cateva reale, si au la validari de implementat de te ia naiba! Io, in astea de test mi-am implementat vreo 2-3 validari subtiri tare! I-am spus ca as mai vrea o zi sa mai aprofundez, si mi s-a parut ca se uite cam nustiucum! Atunci i-am zis ca eu sunt la prima dragoste cu tehnologia asta, si ca, pana in Atena, nici nu stiam ca exista! Si am trait fericit pana sa stiu de ea! Nu prea i-a venit a crede. Ca cica atunci cum am terminat in 2 zile trainingul pe o saptamana, si singur? Nu i-am mai zis nimic, dar imi venea sa-i zic:

"a. De-a dreacu' ce-i chelea pe mine!
b. Ca sunt cu 2 perechi!
c. Sa intrebe toti fraierii!

Choose the right answer!
"

Da' l-am lasat in plata domnului!
Cum spuneam, incep sa iubesc grecia!

Trec din nou pe persoana fizica!
Aseara am aflat de ce sunt copaci plini de portocale pe strada! Mi-a spus Adrian! Cica lamaile sunt dulci pe langa protocalele astea de pe strase! Bine ca nu am incercat, ca ma cam batea gandul! Chiar ma miram, dupa ce am vazut aseara populatia pestrita (ca sa fiu Politically Correct) ca nu mananca nimeni fructele, care, de altfel, se gasesc de cumparat in magazine!
Incet incet ma perfectionez!
Alta treaba pe persoana fizica (`te-n-gat vanghele, ca de la tine am ramas cu ticu' asta verbal) e ca celalalt coleg roman, Florin, mi-a zis ca pot sta la el daca nu-mi gasesc apartament saptamana asta! Marfa! Foarte bun baiat! Azi am fost cu el la masa, si am mai discutat una-alta, ... Numai oameni de valoare la firma asta :D

Cam atat pentru azi! Daca imi mai amintesc ceva, revin!
Poopiu pe toti! Noapte buna! Wherever you are!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna,
M-a amuzat blogul tau in pauza mea de masa printre agenti economici, declaratii lunare si celelalte lucrari. Mariana a avut vreun comentariu la adresa asistentelor, ca prea le-ai mai laudat? Salutari de la prieteni!Sa vad daca ghicesti care prieten!

Mishu expatu' spunea...

Hmmm
Sa fii tu cumva prietena mea aia oficiala? :)
Care m-ai rasfatat culinar inainte de a pleca?

Trimiteți un comentariu