joi, 25 februarie 2010

Reversul medaliei

Acum să mai echilibrăm puțin balanța! Că prea i-am bârfit!

Cum spuneam, azi am experimentat puțin din birocrația elenă! Daar, tot azi, am experimentat și din amabilitatea/ospitalitatea elenă! Și nu o zic la mișto!
In primul rând fetele de la firmă (asistentele/secretare) care m-au asistat! Mi-au găsit un apartament foarte convenabil! În primul rând este situat într-o zonă foarte liniștită și civilizată! În al doilea rând nu este un studio (cum pompos se intitulează garsonierele pe aici)! Este chiar un apartament cinstit, cu două camere, bucătărie, baie, mobilat, utilat, ... Și ca preț este un adevărat chilipir! Față de cocioaba aia, pentru care colegul meu plătește 400€/lună și ai ca bonus un sfert din Africa, Arabia, India&Pakistan, Albania, Rromania, asta costa 500€/luna, dar parca ești pe altă planetă! Nu vezi picior de țigan in zonă, nu vezi gunoaie, străzile sunt aerisite, blocurile au oarece distanță intre ele, adică nu scuipi la vecinul din blocul (era să spun blogul) alăturat in cameră! Ca dincolo, unde am fost cu colegul!
În al doilea rând, proprietarul: super de treabă! Îmi spusese colegul celălalt să am grijă, că grecii sunt cam scârțari, că vor contract pe cel puțin un an! I-am explicat omului că eu am contractul cu firma până în decembrie, deci contractul aș dori să-l semnam pe 10 luni! N-a avut nici o obiecție! Mi-a spus ca garanția este de 2 chirii, plus chiria în avans pe o lună! I-am explicat că eu vin din România, și că n-am atâția bani! Iarăși a fost de acord cu o singură lună de chirie drept garanție si o lună chiria în avans! Și un ultim aspect: nu are aer condiționat! Am spus că asta e o mare problemă, având in vedere ca eram doar in tricou și ca suntem de-abia în luna februarie! A zâmbit, și am convenit că va monta aer condiționat! Și, în sfârșit, s-o oferit omu' să vină mâine dimineață să mă ia de la birou, să mergem la anafu' mamii lor, să facem actele, și, după program să vină să mă ia cu mașina, să mergem la hotel, să-mi iau bagajele și să mă ducă la apartament! Așa că mâine voi fi mutat!
Nu știu dacă e vreo rețea de internet prin zonă, asa că, până îmi trag, s-ar putea să postez mai puțintel!
Mi-a dat Florin un modem de Cosmote, dar, și aici iar ma enervez, nu are acoperire!
DECI COSMOTE-UL NU ARE ACOPERIRE ÎN ATENA!!! `tu-le muma-n cur de handicapați! Am umblat după un internet pre-pay pentru telefon (gen cum era in Italia optiunea NavigaTre, prietenii mai țin minte), și nu au nimic! Din punctul ăsta de vedere, și la noi e mult mai bine!
Să văd cum fac! Sper ca in zona aia să aibă acoperire! Săracu' Florin! Plătește degeaba abonamentul ăsta! Noroc că si-a găsit un uairles neparolat! Că altfel era nașpa!
In concluzie, azi a fost pentru mine ceva genul agonie si extaz!

Aivăpoop!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce bine Mihai ca ai apartament cu 2 camere...la vara o sa plec cu cele 2 prietene ale noastre( cele nascute pe 29 august) si cu cei 2 amici mai mititei intr-o vizita prin Atena...cred ca o sa-ti placa si tie....!!!!!

Mishu expatu' spunea...

Va astept! :)

Trimiteți un comentariu