sâmbătă, 27 februarie 2010

Gânduri plăcute

Bonsoar mezanfan`
Nu prea aveam chef să scriu azi, dar acum mi-a venit! Așa că să-i dăm drumul!

Aseară, mă cam chinuiam să adorm! Nu știu de ce nu aveam somn! În astfel de momente, de obicei, mă gândesc la lucruri plăcute, și îmi vine somnul mai ușor! Așa că am început să mă gândesc acasă, la nevastă&copil! Numai că, in loc să mă liniștească, gândul ăsta mai tare mă agita! Mi-e deja foarte dor de ei, și nu a trecut decât o săptămână!

Atunci am inceput să mă gândesc în altă parte! Și am avut un gând așa de plăcut, încât m-am cam speriat! O să vedeți imediat de ce!

Nu mă, nu la Smiley mă gândeam!

Se făcea că eram pe o clădire, undeva prin Grecia/Atena! Aveam o poziție foarte bună, putând cuprinde tot etajul clădirii fiscului! Eram doar eu, șapca mea, o țigară și o pușca mică și drăguță Smiley.














Îmi aprind țigara, îmi întorc cozorocul la șapcă, trag un fum (mamăă, ce mișto e ...)
Bag un deșt-n gură și determin direcția și viteza vântului! Țâc țâc, doua rotiri la rotița de vânt de la lunetă!
Alt fum!
Mă uit cu ochiometrul din dotare și determin foarte precis distanța! Țâc țâc țâc, trei rotiri la rotița de distanța!
Mă uit prin lunetă! Le văd! Le simt pulsu' Smiley
Aim! Load! Unde să trag? În cap? În piept? desijiăns, desijiăns, ....Smiley
N-am apucat să mai trag, că am adormit între timp!
Da' tare liniștit am mai adormit, și împăcat cu mine! Și asta m-a cam speriat! Stau și mă gândesc: da' dacă apucam să împușc vreuna?
Trailershut.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu