duminică, 28 februarie 2010

Mall

Azi am fost la mol!
Da' stați să vedeți cum! Mă trezesc eu bine dispus dimineața, după gândurile plăcute cu care am adormit, fac repede un duș
Smiley
, mănânc ceva și apoi plec voios la plimbare!
Merg eu ce merg până la metrou (e la vreo jumate de Km de hotel), ajung acolo și sufletu': gardianca aia zice: no trein tudei
Smiley
Dacă no trein tudei, no trein tudei ! Asta e!
Încep să mă simt ca-ntr-un roman de Kafka!
M-am întors frumușel la stația de autobuz, m-am urcat, am mers vreo 3 stații, și dup-aia am coborât și am mers pe jos! Că era păcat de soarele și de vremea frumoasă de afară!

În fine, după vreo 30 - 40 de minute de mers, am ajuns si la molu' din Atena! Nu știu dacă e bine să-i zic molu' sau un mol! Nu știu dacă mai sunt si altele, dar cred că mai sunt!
Acolo, ca peste tot la mol! Au și ei săracii cocalarii lor, pițipoancele lor de mol, aceeași oameni care ies la plimbare la mol ca să vadă și să fie văzuți și nimic mai mult!
Prețurile mi s-au părut cam mari, produsele nu prea variate! Bănui că dacă scotoceai bine, găseai și ceva convenabil! Da' trebuia să ai instinct de mol-ist! Ceea ce eu nu am! Am vizitat pe îndelete magazinele de electronice, am mâncat la KFC un meniu de aripioare și dup-aia am văzut că ceasu-i aproape 17:00! Drept pentru care m-am intors la hotel, mi-am luat si o cafea și m-am apucat să vorbesc cu soția!
Tot in seara asta am mai vazut si un filmulet draguț, Triangle! Merge de-o sămânță!
Acum mă bag la culcare! Sper să am somn, și să nu mai fiu nevoit să mă gândesc la cine știe ce...

Aivăpup!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Salut

Mai omule m-ai facut sa rad cu lacrimi, esti un povestitor extraordinar. Ma bucur ca esti bine si ca te descurci (imi vine si acum sa rad cum te-ai descurcat cu tipa de la "ANAF").... O sa ptamana faina si bafta in continuare... O saptamana usoara! Catalina

Trimiteți un comentariu