luni, 22 februarie 2010

doi zece, doi zece, ...

Proba de microfon :)
Asta-i primu' post, de aceea a trebuit sa fac proba!

So, am decis sa fac si io blog!
De ce? Pentru ca o sa am o gramada de timp liber seara, si pentru ca o sa trebuiasca sa vorbesc cu o gramada de prieteni! Si m-am gandit ca e mai simplu sa scriu o singura data si sa citeasca mai multi!
Dar s-o luam cu inceputul: intrucat acest blog va fi citit doar de prieteni si cunoscuti, si ei stiu despre ce-i vorba, nu o sa mai explic cum si de ce am ajuns expat (cre' ca asta-i termenul). Deci foarte pe scurt, muncesc in Atena incepand de azi si pana in decembrie ! Ca free-lancer! Punct!

In alta ordine de idei: intrucat o sa citeasca pe aici si familia mea, nu voi tolera limbajul vulgar in comentarii (daca vor fi).

Buuun! Astea fiind zise, sa purcedem!

Azi a fost prima mea zi aici! Compania pentru (adica asta) care lucrez este una de asigurari, detinuta 100% de o firma germana de re-asigurari (adica de asta). Si vreau sa spun ca se cunoaste: foarte organizati si bine pusi la punct! Asta s-a vazut si in procesul de recrutare, proces care a durat foarte mult si a constat in 2 probe practice, 2 interviuri telefonice, o video-conferinta si nenumarate mail-uri schimbate intre mine si ei! Dar in final eu zic ca a meritat (scuzati va rog cacofoniile prezente, trecute si viitoare).

Ca prima impresie, lumea de aici mi s-a parut foarte amabila, toti cu care am discutat stiu engleza, ceea ce este super-tare (prietenii stiu de ce), in schimb o gramade de informatii mi s-au bagat in cap in prima zi! Nu ca n-as face fata, sau ca la nivelul asta nu ar fi normal, dar puteau si ei s-o lase naibii mai moale! Abia am avut timp sa fac un shu-shu si sa mananc un sandwich! Dar asta e, vorba romanului!

Atena! Un amestec exotic tipic balcanic: caini vagabonzi pe strazi (nu-mi venea a crede), lamai si portocali pe marginea strazii (trebuie neaparat sa fac poze), aglomeratie! Si aici se claxoneaza si se merge cu viteza! Ce mai, ma simteam aproape ca acasa :(

Partea misto e ca am intalnit in firma un roman, coleg cu mine, dar la departamentul de testing! M-am scos! Am apucat sa schimb ceva vorbe cu el! Din cate mi-a spus, mai este un roman in firma, chiar la etaj cu mine! Super tare frate! Am cu cine ma consulta!

Deocamdata stau la hotel! Des Roses pe numele lui! Un hotel mititel, curatel, dar care nu exceleaza cu nimic! Camera este mica, dar am net, da? O sa ma ajute grecii sa gasesc un apartament! Asa mi-au zis! Si cred ca asa o sa si faca, pentru ca stau la hotel pe banii lor doar! Apartamentul o sa mi-l platesc eu, dar pana atunci, grecu' plateste!
Mai multe ce sa zic? Nu prea am eu experienta in ale povestitului, dar pe parcurs sper sa ma mai cizelez! Pentru toti care m-au intrebat cum am ajuns, cum am zburat, s.a.m.d. : a fost OK, zborul a durat exact o ora si douazeci de minute, sunt bine, sanatos,

Cre' ca ajunge pentru o prima postare, nu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu