vineri, 26 februarie 2010

Madăr facăr reloaded!

De data asta în varianta greacă!

Credeam că nu mă mai poate mira nimic, și că le-am văzut cam pe toate! Neaah! N-ai să vezi! Viața îmi tot rezervă surprize peste surprize! Mă călește încontinuu!


Io-te mă, că m-am dumirit cum să pun din ăstea!


Ok! Și-acum la treabă! Mă întâlnesc în dimineața asta cu proprietarul, în vederea întocmirii actelor și a strămutarii mele din punctul A în punctul B!
Omul parolist, vine și mă ia de la birou, așa cum am convenit, și mergem la anaf-ul mamii lor,cum îmi place mie să-i zic . Ajungem noi acoloșea, intrăm cu un aer hotărât, și se apuca omu' să completeze la hârtii! La ale lui, că pe-ale mele le aveam completate de ieri!















Am observat că majoritatea grecilor sunt stângaci!
Termină omu'de scris, apoi mergem la ghișeu! Acolo îi zic omului să vorbescă el, că eu deja cunosc problema! Începe să discute, aia nuș' ce-i zice, că odată-l aud țipând! Smiley Și țipă omu' ce țipă, până văd că începe să discute normal!
Păcat, că tocmai începuse să-mi placă!
Deci intuiția mea n-a dat greș! Așa se rezolvă problemele pe aici!



Da' de unde?
Chiar când mă gândeam că totul se rezolvă, a venit trăznetul, străfulgerarea, răzbunarea vacii nebune: din cauză că apartamentul e in alt district, trebuie să mergem la anafu' acelui district! Ea nu poate să ne ajute!!!
Smiley
Și asta după ce a completat proprietarul toate actele în fața ăleia, după ce i-a verificat aia toate hârtiile, etc. etc. etc.

De unde și proverbul:
Never underestimate the power of human stupidity!
M-am dat bătut! Nu te poți lupta cu ăștia! Smiley
A rămas să vină proprietarul să mă ia luni dimineața de la hotel cu tot cu bagaje, să mergem la celălalt anaf, să încheiem actele, să mă ducă la apartament să-mi las bagajele și, în final să mă ducă la birou!
Asta a fost azi!

1 comentarii:

pank spunea...

deci ai descoperit cum se pun smiley pe blog :D

Trimiteți un comentariu