sâmbătă, 12 iunie 2010

Pește spadă la grătar

Disclaimer: nu răspund de eventualele consecințe negative ce pot rezulta în urma citirii acestor rânduri, cum ar fi: umflarea ...lor la băieței sau a ...lor la fetițe. Dacă totuși decideți să citiți mai departe, o faceți pe gheaba voastră! Doamnelor, să nu ma înjurați dacă va pun soții să faceți și voi! Valabil și pentru voi soților!

Acum că m-am disculpat de-ajuns...
Buna ziua copii!
Întrucât uichendul trecut mi l-am petrecut prin mijloacele de transport în comun și nu am avut timp să gătesc, mi-am propus ca sâmbăta asta să mă răsfăț cu ceva bun! Nu știam ce, dar trebuia să fie ceva bun! Asta mi-am propus duminica trecută! Doar că zilele săptămânii treceau una după alta într-un ritm amețitor și mie tot nu-mi venea nici o idee!
Asta până vineri dimineață! Vinerea, după cum v-am povestit, este zi de piață! Ei bine, cum bântuiam eu printre tarabe făcând negoț, deodată, la taraba cu pești, am văzut!
Ce am văzut? Cum ce? Prânzul meu de sâmbătă! Pește spadă!
În secunda în care l-am văzut mi-am adus aminte de Biella, când am fost cu italianu' la o cârciumă și am mâncat așa ceva! Moaamăă ce bun a mai fost! Așa că am loat doo bucățele de peștiuc!
Acum să trecem la explicat!
Am luat o bucată de pește spadă și nu i-am făcut nimic, deoarece era gata tăiată pentru grătar! Doar ce i-am dat un praf de sare și piper, am uns-o cu ulei de măsline să nu se lipească de grătar și am executat grătar din poziția în picioare.
Dar până să ajung să execut grătarul mi-am spart capul cu ce naiba să pun lângă peștișor. Și după ce m-am încordat la maxim și am facut 5-6 ture de internet am găsit ceva bunicel!
Ia uite ce zice:








Cică ingrediente:
- mentă;
- pătrunjel;
- 2 lime;
- 1 lămâie;
- 1 mango;
- 1/2 ananas;
- 1 cepuță roșie;
- sare și piper.
Se taie mango și ananasul in bucățele și se aruncă într-un castron, laolaltă cu celelalte ingrediente de vi le-am zis! Se adaugă ulei de măsline și se lasă 10 - 15 minute să se amestece mirosurile (sau aromele) între ele! Între timp executați grătarul (ăla în poziția din picioare) și treaba e gata!








E gata o laie! Am uitat ce era mai important!
Sangria!
Am găsit, când am fost pe la negoț, Sangria. Asta acum mai bine de o lună! Am luat-o și am ținut-o la frigider de atunci! Nu am simțit nevoia s-o desfac până azi! Azi, după ce am curățat la fructele ălea de mi-a venit rău (à propos, știți ce urâcios e la curățat mango-ul?) am observat că se adună cam multe fructe pentru o singură bucată de peștiuc, așa că mi-am adus aminte de sticla aia din frigider! Și am băgat!











Rezultatul:












Acum rezultatul final final:









Și încă ceva:
dacă intenționați să vă montați mâner la WC și nu știți cum sau de ce, vă zic eu: scăpați oleacă mai mult din ăsta:












Ehh! Nu mai zic nimic! Vă las să vă gândiți cam la ce gust au toate ăstea!
Vă pupă jean!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu