miercuri, 9 iunie 2010

Din nou pe val

Pe valul creaţiei desigur!
După ce am făcut pauză şi la scris pe-aici, şi la muncă, acum se pare că sunt din nou back-in-business!
A început un nou proiect la munci! Proiect care va avea ca dată de implementare finală undeva la jumătatea lunii septembrie! Deci, prima implementare va fi undeva prin iulie! Ceea ce inseamnă că voi munci la greu!
Am început, cum era şi normal, de vinerea trecută! Că aşa-i în tenis! Se începe vinerea, ca să ai spor!
Ce am văzut vineri m-a cam pus pe gânduri! Am vreo 13 tascuri!
Adică nu! Nu vreo! Ci ezagt 13!
Ce naiba mă, ăştia nu ştiu că sunt superstiţios? De ce naiba nu mi-au planificat 12 sau 14? Treaba lor dacă dau rasol!
Trebuiau să mă întrebe:
- Hello sir! Do you mind if we assign you 13 tasks in this new project?
Şi le-aş fi adus politicos la cunoştinţă că:
- Ba pe-a mătii!
Da' nu m-au întrebat! Aşa că... dumnezeu cu mila!
Oricum, nu asta m-a pus pe gânduri aşa tare! Ce m-a înfiorat puţin a fost unu' dintre ele (dintre tascuri adică) care era o chestie destul de complexă, şi care avea ca termen de realizare 1,6 zile! Când spun realizare înseamnă tot: analiză, dezvoltare, unit-testing şi, la urmă, elaborearea specificaţiilor! Adică nu mi se mai dă mură-n gură ca până acum! Doar ce se vrea si basta! În rest io sunt tata lor!
Numai că, din ce am estimat eu acoloşea, treaba aia mi-ar fi luat cel puţin 3 zile! Aşa că m-am crispat oleacă! După aspect, cred că arătam mai degrabă constipat decât crispat, deoarece şerifu' mi-a zis că 80% din treabă e făcută. Au ăştia au bunul obicei ca, înaintea oricărui mare proiect ca ăsta, să dezvolte o variantă beta, să o prezinte la client (folosind-o ca punct de plecare cumva), apoi să treacă la treabă. Ceva de genul cum am făcut şi io cu aplicaţia aia ofticată cu care m-am chinuit fără documentaţie! Au aşa numitele prototype! Şi tascu' ăsta greţos există în stadiul de prototype! Drept pentru care pot lejer să mă încadrez în timpul alocat! Mi-a venit inima la loc! Că începuse să plece!
Întrucât vineri am început la modul că ni s-a prezentat proiectul, ce tre' să facă fiecare, ... startul propriu-zis a fost luni! La început m-am cam chinuit, până mi-am re-intrat în ritm! Apoi am izbucnit! Am gătat până acum 4 tascuri din cele 13! Şi de-abia e miercuri! Sper ca până săptămâna viitoare să termin tot, ca apoi să mai stau şi io să mă odihnesc o săptămână, până plec în concediu! Să nu ma duc acasă gata obosit, nu?
Oricum, am învăţat o grămadă de chestii noi şi meseriaşe! Sigur nu mor prost! Pun pariu pe cât vreţi voi!
Încă o chestie mișto! Țineți minte când vă ziceam că am și io stendap miting? Ei bine, nu mai am. În ultima lună s-a ținut cam din doi în doi. Adică o dată da, de 2-3 ori nu. Și s-a decis să nu se mai țină, că nu este rentabil. Adică la aceste ședințe participam aceiași oameni care suntem în birou și ziceam fiecare ce-am făcut în ziua respectivă. Și atât. S-a observat că e contra-productiv, deci kaput.
Cam atât despre scârbici!

O chestie naşpa!
Nu pot să mă duc la Rammstein!
Fac!
Pe 28, exact când nu sunt aici! Gâtu' mă-sii de treabă! Cu toate că, dacă stau şi mă gândesc oleacă, nu ştiu dacă m-aş fi dus! Singur! Mama mă-sii! Singur fac de toate: locuiesc, gătesc, mănânc, spăl, ..., dorm, mă plimb. Toate singur! Dar şi la concert să mă duc singur? La Rammstein? Nu prea ar merge! Cel puţin aşa mă resemnez mai uşor!

În rest, nu prea am mai făcut cine ştie ce! Mi-e din ce în ce mai greu singur, dar tre' să rabd! N-am ce face! De-abia aştept să plec în concediu! 2 săptămâni! Vă daţi seama? Nu contează unde mă duc (da, încă n-am luat biletele. 'te-n gât Lăzărescule! Vede-te-aş in rolu' principal!). Şi acasă dacă stau (stai liniştit tati, NU VA FI CAZUL!!!!!) tot e mişto!

În altă ordine de idei, au venit căldurile! Nu mai pot să merg pe jos la munci, că transpir ca naiba! Chiar dacă fac duş dimineaţa, şi mai fac şi unu' seara când ajung (spre deosebire de unia care nu fac duş nici când se duc la sală), tot e naşpa senzaţia! Aşa că am zis pas! Şi am mai zis pas şi la trasu' de feare! E prea cald!
Nici de gătit nu prea îmi arde pe căldurile ăstea, dar la asta nu pot zice pas!
În cocncluzie, îmi voi târâi zilele aşa cum pot până plec în concediu! Că dup-aia vin cu bateriile încărcate! Şi altfel merge un treining când eşti freş, nu?


Freș niuz: când am plecat azi de la birou, ghici ce am văzut!
Armin van Buuren @ Global Dance Festival 2010, Athens












Ai vă pup!

2 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.financiarul.com/articol_46088/vacante-in-parcurile-de-distractii-europene-oferte-de-la-760-euro-familie-.html


poate te intereseaza!

Mishu expatu' spunea...

Mda! La Portaventura am fost! Foarte fain!
Dar vrem neaparat Disneyland pentru ca i-am promis deja lu' jr. si i l-am prezentat deja pe net.
Si neaparat anul asta, pentru ca mai tarziu va fi deja prea mare, si nu va mai avea acelasi farmec pentru el!

Trimiteți un comentariu