joi, 3 iunie 2010

Salată cu piept de pui si tsatsiki

Bună seara dragii mei!
Stăteam azi de vorbă (de mail, mai bine-zis) cu o prietenă care urmează să vină pe-aici, și care-mi zicea că de-abia așteaptă să mănânce calamari și tsatsiki! Și asta m-a cam pus pe gânduri puțin! Dar m-am ridicat repejor de pe gânduri, n-am stat mult, că mă știți că am 0,1 To!
Dar, în timpul ăla de-am stat pe gânduri, știți la ce m-am gândit? Ei bine, m-am gândit la faptul că eu sunt aicișa, in Grecia, patria tsatsiki-ului! Și m-am mai întrebat eu pe mine însumi că ce-mi place mie să fac! Stați așa, că nu-i bine! Se poate interpreta! Ce-mi place mie să fac și pot să fac? Uups! Iar nu-i bine (slavă domnului, încă mai pot)! Stai s-o luăm altfel: ce-mi place mie să fac și am posibilitatea să fac? BINGO! Asta era!
Ei bine, îmi place să gătesc! Daaar, spre rușinea mea, mi-am dat seama că până acum nu am făcut niciodată tsatsiki! E și complicat al naibii!
Ei bine, când m-am ridicat de pe gânduri, cu gândul ăsta m-am ridicat: azi produc tsatsiki! PUNCT!

Așa că am ajuns acasă și am purces! Mi-am dat eu seama că trebuie și ceva pe lângă tsatsiki-ul ăla, așa că m-am decis să fac ceva supțire, de vară!
Ce a ieșit, o să vedeți!

Cele de trebuință!
Tsatsiki:
- iaurt de oaie;
- smântână;
- 1 castravete;
- 2 căței de usturoi;
- oleacă de mărar;
- ulei de măsline;
- și bineînțeles, sare și piper.

Salată:
- salată (of course);
- piept de pui (eu am băgat doi, că vreau să-mi iau și mâine la pachet);
- 2-3 roșii;
- 2 ardei mai plinuți (nu mai folosesc cuvântul gras, că nici mie nu-mi place când îmi spune cineva așa);
- 1 castravete;
- ulei de măsline;
- sare și piper.








Cum naiba faci:
Tsatsiki se face ușor tare! Se amestecă iaurtul și smântâna bine bine, se dă pe răzătoarea mare castravetele care se pune apoi pe un șervet să se scurgă,








apoi se amestecă cu iaurtul&smântâna,








se adaugă apoi usturoiul, sarea și piperul și se amestecă!








La urmă se adaugă și mărarul tocat mărunt mărunt și se amestecă mărunt mărunt!








Și gata! Ești jmecher! Ai tsatsiki!

Dupe aia se face piepții la greitar!

Se taie apoi pentru salată salata, roșiile, castravetele, ardeii plinuți! Se pun în bol!




















Se amestecă (după ce am adăugat și sare și piper, bineînțeles) cu toatele acoloșea, iar la urmă se drege cu tsatsiki!









Nu am decât un cuvânt pentru a descrie ce a ieșit, și anume π-zdeț!

Vă doresc să salivați bine!

Vă pupă jean!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu