vineri, 18 iunie 2010

Cân'a trecut mă săptămâna?

Băăi!
Deci azi e vineri!

Când puşca lu' Decebal a trecut mă şi săptămâna asta?
Nu că-mi pare foarte rău, da' parcă prea trăiesc ca o legumă de la un timp: birou-drum-acasă(Bundy la greu)-somn-drum-birou-... şi ciclu' se reia ca într-un loop lăsat deschis!
Oricum, mai am o săptămână şi PLEC ÎN CONCEDIUUUUUU!


Da' până atunci mai e o săptămână! Aşa că mai povestim câte ceva, să treacă timpul mai greu!
După cum v-am zis, drumul meu spre/de la birou a devenit mai palpitant! Metrou 1 staţie, autobuz 1 staţie, metrou 1 staţie! Căldura e la ofertă şi ţine tot drumu'. Ei, dar asta are şi părţi bune! Adică până acum mă urcam în metrou, muzica îmi suna în căşti, şi în 5 minute eram la destinaţie! Nici nu aveam timp să mă dezmeticesc! Dar acum, este timp căcălău! Plus că acum văd mai bine colegii de drum! Şi încet încet descopăr ca nu numai românica are fetiţe frumoase! Are şi grecii fete giugiuca! Mamă ce piese am văz't! Care de care mai... mă rog, aţi prins ideea! Nu cre' că e prea sănătos pentru mine să insist asupra subectului! Doar atât tre' să reţineţi din toate astea: E vară! E cald!... Tare cald!...

În altă ordine de idei, am aici la munci un coleg mai aparte! E gras! Asta în primul rând! Şi e oleacă ciudăţel! Mă rog, fiecare suntem ciudaţi în felu' nostru! Da' asta are ceva aparte... De pildă se uită la câte unu' în farfurie, dacă i se pare că are ceva mai deosebit! Da' se uită cu o privire din aia de am eu când vad două păsărici/două mari şi două mici. Adică de parcă n-ar mai fi văzut de mult păsă.. Ups! Pardon! mâncare. Sau când termină de mâncat, 10 minute (pe ceas) stă şi spală o canţarolă! Dacă ai treabă la chiuvetă în timpul ăsta, ai fript cuiu'! Aştepţi!
Şi mai e şi foarte copilăros! Am stat oleacă de vorbă cu el mai demult, am discutat una alta, ... ca băieţii. Vreau să spun că de-atunci la toţi le zice că-s prietenu' lui! Când ne întâlnim vine, mă bate pe spate, mă bâjbâie pe la umeri, mă rog... se gudură! Acu vreo două zile îmi încălzeam mâncarea la microunde! Un alt coleg (Giannis, adică un fel de gionel) mă întreabă ce am acolo! Aveam orez cu mentă! Mă întreabă de unde ştiu reţetele, eu răspund ceva de genu: goagăl e pretenu' meu cel mai bun!
La care grasu':
No! Greşit! Mâna dreaptă e prietenu' cel mai bun al bărbatului!
Dooooh!

În mod normal aş fi bufnit în râs! În mod normal! Dar aşa nu am făcut altceva decât să mă lansez în nişte dezbateri pe tema, să-i explic anumite teorii (cum ar fi: să încerce şi cu stânga, să mai diversifice şi el, să nu se dezvolte excesiv pe partea dreaptă, ...). În timp ce bengăneam eu pe-acolo şi-i explicam lu' grasu' diverse teoreme, se bagă şi celălalt cu o remarcă absolut genială:
-Yes, but don't get to attached!
Bă, deci m-a bufnit râsu' instantaneu! Cu toate că nu sunt exact cea mai în măsură persoană (la ora actuală) să fac mişto de aşa ceva, nu m-am putut abţine! Bine mă gionel! Mă rog, nu ştiu dacă grasu' s-a prins, da' nici nu m-a interesat!

Cât despre partea profesională a problemei, I proudly announce you că sunt în plin proces de code-review la ce am făcut până acum! În afară de câteva trebi de căscat ce sunt (uitat să pun comentarii prin cod, greşit la denumit de variabile, ...) am ieşit foarte bine! Ceea ce vă doresc şi dumneavoastră!

Drept pentru care, săptămâna viitoare mă voi concentra exclusiv la planul de bătaie pentru vacanţă! Pe zile, pe ore! Pe cai!

Pe curând!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu