miercuri, 2 iunie 2010

Ingineru'

Neaţa copii!
Pentru cei care nu mă cunosc sau care nu ştiau asta despre mine o să recunosc o chestie, şi anume că la bază eu sunt inginer! Ştiţi voi, din ăla la care se uită lumea şi zice:
Uite mă ce privire inteligentă are! Parcă ar vrea să zică ceva!












Buun! Datorită conformaţiei mele de inginer, mintea mea funcţionează exact ca la un inginer! Adică simplu şi logic! În ciclul if->then->else->end if, mintea mea înţelege că dacă este satisfăcută condiţia de la if atunci se intâmplă ce tre' să se întâmple în cazul then, în caz contrar întâmplându-se ce tre' să se-ntâmple în cazul else. Punct! Adică end if. Nu intervine in toată polologhia asta nici Nety Sandu cu ale ei conjuncţii ale lu' Mercur cu ascendent în Peşti, nici situaţia pinguinilor roz din sud-estul Polului Nord, nici înălţimea la care e tuns gazonul la mine la curte!
Apeşi pe buton -> se petrece acţiunea!

Sau: eu când vreau să mă duc la pescuit, îi spun nevestii că vreau să mă duc la pescuit! Nu încep că ce viaţă mizerabilă am, că nu mai simt acea comunicare între noi ca atunci când ne-am cunoscut, că nu mă mai iubeşte, etc...ca să o fac pe ea să ajungă la concluzia că tre' să plec naibii undeva, poate la un pescuit ceva, să mă mai liniştesc!
Sună cunscut, nu?

Date fiind cele de mai sus, poate reuşiţi să mă faceţi să înţeleg de ce unora li se par normale aberaţiile ălea de la TAROM sau AirFrance!
Luăm un alt exemplu: Olympic Airlines! Atena-Bucale (adică DUS) 159.18 euro, Atena-Bucale-Atena (adică DUS-ÎNTORS) 257.84 euro! Aceeaşi dată la plecare şi acelaşi numar de persoane (adică 1), bineînţeles! Şi nu e companie low-cost!
Mă rog, la altele (gen Alitalia, Lufthansa) e tot la fel (adică DUS-ul dublu faţă de DUS-ÎNTORS). La cele low-cost nu e aşa!
În concluzie, fiecare companie are politicile ei de preţuri! Nu am contestat niciodată asta! Fiecare e liber să stabilească preţurile cum doreşte! Fraieri sunt destui pe lumea asta!
Ce nu înţeleg eu însă e de ce li se pare unora normal acest lucru!
Dacă citiţi comentariile (toate două ) de la articolul cu TAROM-ul o să vedeţi ca celor care au comentat li se pare normal acest lucru!

Dus-intors e la jumatate de pret decat dus. E normal,nu au nimic la cap...

dooh! e ca taxiul pana la otopeni. se intoarce gol si nu renteaza.




Statistic, cred că sunt sub 10% care-şi iau bilete doar dus (dacă nu cumva mai puţini)! Aşa că faza cu "se intoarce gol si nu renteaza" daţi-mi voie să mă râd!

Gata! M-am râs!

Mdea! Cum spuneam, eu sunt inginer! Deci, poate nu m-am exprimat cum trebuie! Aşa că repet: poa' să ceară pe bilet şi 25000 de euro pe ruta Bucuresti-Cluj! Nu asta e nedumerirea mea! Nedumerirea mea e cum naiba oamenii îşi cumpără bilet numai DUS (la acele companii)! Asta nu înteleg! Păi să-mi spună mie cei doi care au comentat că dacă se duc la market să-şi ia suc sau bere, şi ăia de la market dau cu 4.5 RON sticla de 0.5l şi cu 2 RON sticla de 1l, ei o să cumpere o sticlă de 0.5, că doar atât vor să bea!
Yeaaa, right!

Deci poate reuşiţi să mă faceţi şi pe mine să înţeleg de ce şi-ar cumpăra lumea bilete DUS (când au nevoie doar de DUS, bineînţeles) şi nu şi-ar cumpăra DUS-ÎNTORS şi să folosească doar DUS-ul! Asta nu pricep!


Şi NU! NU mi se pare normal să ceri dublu pe DUS faţă de DUS-ÎNTORS! Da' io-s inginer, v-am zis!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu