miercuri, 9 iunie 2010

Uichend de milionar

Hello dragii moşului!
Nu mă întrebaţi de ce aşa titlu, că nu ştiu! Pur şi simplu mi-a plăcut cum sună, şi mi-a adus aminte de film! Şi subiectul principal e legat de uichend!

Deci! Uichendul ăsta mi l-am petrecut mai mult prin mijloacele de transport!
Nu! Nu m-am dus cu Noi suntem de la cămin/La noi părinții nu vin prin tramvaie! Pur şi simplu a trebuit să merg! Sâmbătă a venit în Atena o prietenă (prietena lu' prietenu' mai bine zis). O fată de nota 10! Foarte bună bucătăreasă ('tu-ţi faţa ta Pico)! Nu o dată am gustat şi eu rezultatul muncii ei!
Ştiam că vine pe-aici şi i-am promis că o plimb prin Atena! Mai ales că mi-a făcut un cadou absolut delicios sub forma de prăjituri cândva!
Aşa că, înarmat cu indicaţii de la colegi cum să ajung pe acolo, sâmbătă dimineaţa am purces la drum! Şi am mers aşa:
- 15 staţii cu metroul (din Iraklio până la Kalithea)
- vreo 2 km pe jos până la o staţie de autobuz
- doar 5 staţii cu un autobuz
- cu tramvaiul.
Observaţi că nu am mai zis şi câte staţii am mers cu tramvaiul. Să vă spui de ce!
Păi cât de băbălău sa fii să nu-ţi notezi la ce staţie tre' să cobori pentru hotel?
Păi vă răspund tot eu! Cam ca mine de băbălău! La ce m-oi fi gândit? Că-i ca la noi în Mamaia? M-am urcat în tramvai şi norocul meu că am întrebat pe cineva de hotelul ăla! În primul rând eram în tramvaiul greşit! Nici măcar de asta nu m-am interesat! Aşa că am coborât la prima, şi am aşteptat tramvaiul care trebuia! Care a venit relativ repede! M-am urcat în el şi am mers cam vreo 10 staţii aşa! Şi am considerat eu că sunt de ajuns! Deja îmi creştea barba prea repede! Am coborât! În plin câmp!
Super tare! Stăteam ca Moromete, cu capu-ntre urechi şi mă-ntrebam: şi io acu' ce fac?
După ce am stat cam 1 minut să-mi revin, am pus mâna pe telefon şi l-am sunat pe colegul meu şi l-am rugat să se uite pe net şi să-mi zică unde naiba tre' să cobor pentru hotelu' respectiv! Bine măcar că ştiam numele hotelului! Dar nu-l ştiam pentru că mi l-aş fi notat! Nuu! Nu fac io din ăstea! Păi altfel ar fi fost prea monoton! Am plecat doar să cunosc Atena, nu? Stupid me!
Am sunat-o pe don'şoara s-o întreb la ce hotel stă!
După ce s-a interesat colegu' şi m-a sunat să-mi zică ce şi cum, am aflat că mai am de mers oleacă! Adică încă vreo 13 staţii de tramvai! O nimica toată! Un fleac!
Am aşteptat să vină tramvaiul (bine că măcar ştiam ce tramvai tre' să iau) şi am săvârşit călătoria! După două ore şi ceva de mers am ajuns cu bine!
Am reperat hotelul! Am început să mă plimb prin zonă, aşteptând să mă sune madam! Că aşa convenisem: când ajunge la hotel să mă sune! M-am fâţâit eu prin zona incă vreo 40 - 50 de minute , apoi foamea din mine a început să ragă! Că nu mâncasem nimic dimineaţă! Drept pentru care am sunat-o pe miss! Care miss era în hotel! Bineînţeles!
A încercat fata să mă sune, dar nu şi-a dat seama să formeze cu 004 înainte!
În fine, ne-am văzut, ne-am pupat, am înşfăcat-o de-o aripă şi-am târât-o să mâncăm, că eram turbat de foame! După ce am stat noi la masă mi-a revenit culoarea în obraji, cheful de vorbă şi buna dispoziţie!
Cre' că i-am făcut fetei capul toacă, dar ce să-i fac? Cine a pus-o să se întâlnească cu mine? Nu ştia că stau singur pe-aici? Că n-am cu cine să schimb o vorbă?
Am uitat să vă zic: de când sunt prin Atena a plouat de două ori: o dată nu ştiu când şi a doua oară atunci, sâmbătă! Cul! Oricum, bine că era răcoare!
Întrucât era prea târziu pentru vizitat Acropolele, am bântuit prin zonă!
Mai mult pe malul mării!









Frumos!
Vaporul vreau să zic!








Uite-l mai în detaliu!








Am prins oleacă de soare și am băgat şi-o băiţă-n mare!









Și o poză cu ceva mișto din hotel:









Apoi, mai pe seară, am decis să încep lunga călătorie de întoarcere! De data asta tre' să meargă şnur, că ştiu unde tre' să ajung! Şi am luat tramvaiul 23 de staţii, autobuzul 5 staţii, picioarele la schinare 2 km, metroul 13 staţii, şi, o oră jumate mai târziu (şi mai bătrân cu un an) am ajuns acăsuţă!
Să vă mai spun cum am dormit în noaptea aia? Nu vă mai spun! A doua zi a trebuit să mă trezesc mai devreme oleacă (adică pe la 10) şi să mă pregătesc pentru încă o plimbare!
De data asta nu am mai mers aşa de mult, că m-am întâlnit cu copiii (a venit şi un coleg de-al don'şoarei ulterior) în centru şi i-am dus pe la chetroaie! Nu vă mai zic nimic de ălea, că v-am povestit când am fost io prima dată! Singura diferenţă faţă de atunci e că, duminică fiind, era moacă intrarea la Acropole! Şi am fost până sus! În afara de priveliştea frumoasă nu am simţit mare fior faţă de data trecută!
Bineînțeles că nu mi-am luat camera să fac poze, că doar nu eram prost, nu?
În schimb, ce mi-a plăcut foarte mult, a fost ce am mâncat! Am urmat exemplul donşoarei şi am luat şi eu calamari! Buni! Foarte buni! Făcuţi pane, cu cartofi şi cu lămâie! O să fac şi eu!
După ce i-am obosit bine i-am trimis acasă şi m-am trimis şi pe mine acasă, la o binemeritată odihnă!

Cam asta am făcut eu în uichendu' ăsta!
Voi?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu