miercuri, 23 iunie 2010

Încă una şi mă duc

Bonjur copii,
În aşteptarea lu' concediu mai aberez oleacă pe-aici, ca să treacă timpu' mai repede.
În primul rând, nu ştiam de ce e aşa de linişte pe-aici, şi o atmosferă din aia apăsătoare! Chiar începusem să-mi fac griji că cine ştie ce se-ntâmplă, că ajunge criza şi prin locurile astea! Când colo, ce-mi văd mie ochii? Grecia părăseşte mondialul!
Ei lasă mă copii, că noi nici măcar nu ne-am dus acolo! Şi parcă e mai bine! Că nu avem de unde ne întoarce!

Noi să fim sănătoşi!

După cum vă povesteam, acum drumul meu spre birou implică mai multe chestii (metro-autobuz-metrou, cu mici plimbări între). Mai cunoşti lume, mai vezi una alta, ... Ei bine, azi am văzut una! Şi bună! Zic unii că m-am lăţit în spate. Bine, nu numai, da' io iau partea care-mi convine din toată treaba. Adică sunt optimist! Well, una asta de-am vazut-o azi m-a cam lăsat fără drept la replică! Adică m-ar fi învins în orice concurs de genu' Câte chile ai? sau Cât ai in talie? fără probleme. Şi nici io nu sunt de ici de colea în privinţa asta! Dar nu asta e deosebit, ca ea mai sunt o grămadă! Ce voiam eu să spun e că azi am mai descoperit o chestie. Deci eram în spatele respectivei şi o contemplam! Am început de sus, de la spate! Că asta mi-a atras atenţia! Cred că avea cam cu 20 de cm ma mult ca mine în lăţime la nivelul umerilor. Coborînd cu privirea spre poalele la chestia aia, întâlnim prima gâtuitură: sutienul. Mai coborâm ce mai coborâm (dacă obosim, putem să facem şi un popas pe undeva, că loc e destul). Mai urmează o gâtuitură la nivelul şoldului (de la chiloţi). Iarăşi nimic deosebit veţi spune! Daaar, între ăstea doua gâtuituri mai e o a treia, cam pe la nivelul unde ar trebui să fie in mod normal talia! Numai că acolo nu este nimic! Nici chiloţi, nici sutien, nici ham, nimic. Dilema mea este: ce anume a cauzat acea gâtuitură? Că talie nici nu se pune problema să fie!

Dacă o mai văd vreodată, o s-o întreb!
Acu' să nu credeţi că fac mişto de grase sau de graşi! Nici eu nu sunt tocmai subţirel, după cum ştiţi! Doar că am obiceiul să îmi pun întrebări stupide din când în când!

Acum, că am vorbit de una, hai să vorbim şi despre alta!
Azi am întânit varianta feminină a unui ... cuiva... (nu dau nume că nu-i frumos, doar nu facem caterincă aici, nu?). Cum am remarcat? Pentru că era LÂNGĂ MINE în metrou!

Mă, deci eu nu înţeleg: deci era femeie! Bărbatul mai are scuze! Că e genetic mai porc, mai bădăran. mai cum vreţi voi să-l numiţi! Dar o femeie, se presupune a fi mai curată, mai (ups, era să zic delicată, dar tocmai ce vorbisem despre una), ... Oricum, o femeie nu are voie să pută! Decât în interes de serviciu ofcors (adică dacă stă pe la intrarea în biserici să facă un ban cinstit). Mai ales că această cucoană făcea parte din categoria DA!
Nu ştiu cum funcţionează la femei, dar noi bărbaţii, când vedem pentru prima dată o femeie, facem rapid o evaluare: m-aş "duce" cu ea sau nu?. Răspunsul, în cele mai multe cazuri, este instantaneu DA sau NU! Foarte rar, când suntem cu adevărat preocupaţi de nuş'ce package, trigger sau mai ştiu eu ce care nu ne iese la servici iar dânsa este super meseriaşă la ascuns defecte (adică noi le simţim, da' nu le vedem la o privire superficială) atunci răspunsul e CRE'CĂ, sau chiar NU ŞTIU! Dar, in majoritatea cazurilor suntem apţi să încadrăm o damă la prima vedere într-una din categoriile DA sau NU!
Dar omu' cât trăieşte are ocazia să se lovească de fel de fel de chestii! Câteodată chiar la propriu! De asta ziceam că nu mă plictisesc aici!

Sau altă fază mişto văzută, tot prin metroaie: după cum v-am mai povestit, au ăştia prostul obicei ca, după ce se urcă în autobuz sau metrou să înţepenească naibii chiar acolo după principiul Gata! M-am urcat! Mă doare-n ...! E valabil şi pentru la coborâre! Adică el, respectiv ea, a înţepenit acolo de nu se mai urcă nimeni fără să se frece de el(ea), iar când ajunge metroul în următoarea staţie, nici măcar nu au bunul simţ să coboare pentru a face loc la ceilalţi! Azi însă, probabile şi din cauza fragmentării călătoriei cu metroul, o cucoană şi-a ieşit din pepeni! I-a dat un cot în piept la o altă muheras din asta de bloca ieşirea de m-a uns pe corason! A lovit-o şi a şi porcăit-o în limba lor! Dar faza cea mai tare e că proasta aia de bloca coborârea, a coborât şi ea! Adică a oprit metroul, s-a produs înghesuiala la coborâre (din cauza idioatei care nu se dădea la o parte), tantea aia i-a dat carata lu' idioata, iar la final a coborât şi idioata! Am rămas spiciles!

Oricum, frumos la greci!

Cre' că asta e ultima mea postare până mă-ntorc din concediu! Da' şi când m-oi întoarce, cre' că o să scriu vreo 2-3 zile încontinuu!
Până la urmă am rezolvat cu tot ce ţinea de rezervări, bilete şi alte acareturi:
27 iunie - 2 iulie aicişa (luat biletele la avion, rezervat hotelu', luat biletele la Disney, făcut itinerariul pentru Paris)
4 iulie - 9 iulie aicişa să-l stresez pe Bunicu' (rezervat hotelu')

Aşa că o să am ce vă povesti (sper).
Până atunci vă pupă jean cu căldură!
Pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu