luni, 12 iulie 2010

Gata concediul

Bonjour, Dobŭr vecher, Hello şi Bună ziua!
Ce mai faceţi copii?
Uite că io m-am întors la scârbici! A trecut şi concediul ăsta de parcă n-a fost deloc! Dar asta e treaba cu chestiile mişto: durează puţin!
Deoarece n-am avut timp de sortat, redimensionat, clasificat, aranjat, ...at pozele încă, nu vă povestesc nimic acum despre cum a fost in concediu! Mâine sau poimâine o să incep să vă povestesc! Acum o să vă spun doar că sunt bine, sănătos (ceiace vă doresc şi voo) şi cu un chil mai gras .
Am aterizat aseară pe la zece, am ajuns la apartament exact când erau prelungirile, am căutat la greu un link să văd şi io ceva; după ce am găsit un stream, am văzut prelungirile exact până la faza cu golul!

După care m-am enervat şi am stat pe net încă vreo oră şi apoi m-am culcat!
Cam asta a fost! Mă aşteaptă o grămadă de treabă de făcut: cumpărături, mâncare, curăţenie (de unde naiba s-a adunat atâta praf in apartament CU TOATE GEAMURILE ÎNCHISE va rămâne enigma vieţii mele) apoi trec la aranjat, sortat, clasificat, redimensionat pozele şi la scris pe blog! Nu o să mai am timp să văd şi eu un film săptămâna asta!
Da' o să treacă şi ăstea, nu?

Ai vă pup deocamdată!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu