marți, 27 iulie 2010

Ţăranu' român la Paris - Partea VI a

Hai bonjour copii,
Azi vă voi povesti despre ultima zi de colindat prin Paris! În acea ultimă zi am vizitat muzeul Louvre şi muzeul D'Orsay. Prea multe cuvinte nu voi folosi, pentru că nu am! Pentru ceea ce am văzut, nu prea există multe cuvinte decât fabulos, opulent, lux, frumos, lux, opulent, artă, opulent, lux, ... şi cam atât!
Vreau să mai precizez (şi e valabil şi pentru celelalte articole despre Paris) că pozele sunt făcute de mine, adică de ţăranu' român, fără nici o pretenţie de a fi în vreun fel artistice, profi, sau mai ştiu eu cum! Am încercat să surprind o mică parte din ce a văzut ochiu' meu şi atât! Şi exact asta am făcut: am văzut ceva demn de remarcat, am apăsat pe buton! Bine, nu de fiecare dată, pentru că ar fi însemnat să umplu cardul de 4 Gb cu poze doar la Louvre sau la Versailles şi să nu mai am timp să mai fac nimic altceva! Deci ce vedeţi în poze este cam 15-20% din ce este în realitate, cu precizarea că realitatea este mult, mult peste ce arată pozele mele!
Cu astea fiind zise, Musée du Louvre

Ieşim de la metrou








ne uităm în stânga şi-n dreapta (băăăăi da' mare mai e şi ăsta)








traversăm








şi am intrat!
















Astea au fost preludiul! De-acum urmează acţiunea!




































































































Ce vreţi? Avea părul frumos, de-aia am pozat-o!




































Ajungem în zona cu statui











Poate vă gândeaţi că eu sunt cel mai alintat în familie!






















































Ăştia şi-au spart faţa unu' altuia!










Un bărbat frumos, bine dezvoltat şi bine proporţionat... Artă tată! Cre' că se băteau femeile pe el! Era coadă la el la uşă!
























































































































































Ăştia au adormit cu toţii!






























































































Aici am intrat prin apartamentul unde a stat Nea' Poleon (așa zicea ăia)




































































































Întrucât mai am încă vreo 40 - 50 de poze de urcat, o să împart Ţăranu' român la Paris - Partea VI în două: a și b.
Ăsta a fost a.

Va urma!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu