luni, 31 mai 2010

TAROM- minune de companie

Hai ciao copii!
Tot de TAROM mă iau! Păi cum mama dreacu' să nu mă iau mă, dacă-s tâmpiți la cap!

Deci vă rog să vă uitați cu atenție la urmatoarele două imagini și să-mi spuneți ce observați ciudat!






















De la ce m-am luat? Păi tre' să cumpăr biletele pentru avion pentru concediu! Și m-am gândit să belesc ochii bine, că pot apărea surprize! Și bine am făcut!
Ați văzut? Dacă nu, vă zic eu:
Un bilet DUS (2 adulți și un copil) Bucale-Paris costa 1022.32€.
Un bilet DUS-ÎNTORS (tot 2 adulți și un copil, plecarea exact aceeași zi/oră) Bucale-Paris costa 610.02€!

Alooooo! Sunteți tâmpiți de-a binelea! Handicapaților! Cum dracu mă sa faci așa ceva? Pai nu mai bine își cumpără cineva bilet dus-întors la aproape jumătate de preț și dă de pomana biletul de întoarcere! Sau pur și simplu face pipilică pe el?
Deci pe mine mă depășește profund această chestiune! Îmi jignește bruma de inteligență care mi-a mai rămas!

Se pare că și la AirFrance e aceeași boală:
- biletul DUS-INTORS costă 718€,
- iar ăla DUS costă 1461
Aceleași zile, număr de persoane, destinații!

Vă rog frumos, cineva să-mi explice și mie care-i faza, că eu renunț!


La BlueAir, DUS-ÎNTORS costă 724.94€, iar DUS-ul costă 184.97€!
La WizzAir, DUS-ÎNTORS costă 582.85€, iar DUS-ul costă 196.81€!

Care poate să-mi explice și mie misterele, are de la mine o sticlă de giac! Adică să-mi explice ce mă oprește pe mine, ca și client, dacă vreau să zbor doar DUS, să iau un DUS-ÎNTORS, că-i la jumate!

Aștept să mă iluminați!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Dus-intors e la jumatate de pret decat dus. E normal,nu au nimic la cap...

Mishu expatu' spunea...

Pai si companiile alea low-cost? De ce nu aplica aceeasi regula?
Nu mi-ai raspuns la intrebare!
"Adică să-mi explice ce mă oprește pe mine, ca și client, dacă vreau să zbor doar DUS, să iau un DUS-ÎNTORS, că-i la jumate!"

Mishu expatu' spunea...

Stai asa, ca acum observ mai bine ce ai zis:
prin "e normal, nu au nimic in cap!" ai vrut sa spui ca e normal sa fie asa pentru ca nu au nimic in cap, sau faptul ca un DUS e dublu decat un DUS-INTORS e normal, si "nu au nimic in cap" inseamna ca nu e nimic gresit in asta?

piticugras spunea...

dooh! e ca taxiul pana la otopeni. se intoarce gol si nu renteaza.

Mishu expatu' spunea...

Pare logic ce zici tu, doar ca se aplica numai la unele companii! De ce?
Si tot nu mi s-a raspuns la intrebare!

Mishu expatu' spunea...

Si daca tu imi spui mie ca taxiul pana la Otopeni e mai ieftin dus-intors decat dus, io mananc taxiu' ala! Ma refer din bucale la Otopeni, nu din Otopeni, ca de la Otopeni numai taximetrie nu-i zice la japca aia!

Paul spunea...

Astia militeaza impotriva emigrarii :)

Trimiteți un comentariu