duminică, 2 mai 2010

Happy 1 Mai

Ai bonjur mă copii mă,
ce mai faceți? Eu sunt bine sănătos, ceiace vă doresc și dumneavoastră!

Acum, c-am trecut de introducere, hai să mai povestim! Ce-ați făcut de 1 Mai? Câți mici/mari/fleici/cârnați/frigărui/... ați băgat? Câte șprițuri/beri/de-alea mici/...? Hai ziceți, nu fiți sfioși! Că io n-am ce să zic! Că am stat frumos în căsuță, numai eu și laptopul meu credincios! Ne-am distrat de minune să știți! Asta-mi place mie la el: nu mă lasă să mă simt singur! Cum mă vede oleacă mai dus, mai melancolic, cum clipește din beculețele lui multicolore, dându-mi de știre: hei, aici sunt! Nu vrei să te joci cu mine?
Și mă joc, ce să fac? Am început să mă joc iarăși! De unde mă plângeam că nu m-am jucat deloc în cele 2 luni de când sunt pe-aici, săptămâna asta mi-am instalat un joc (pe care de altfel l-am mai jucat la vremea lui) și am băgat la greu! Nu am mai ieșit să vizitez, să fac șoping, nimic! Trece timpul mult mai repede și mai plăcut! Asta până mă plictisesc și de joacă!
Așa că eu nu am ce să vă povestesc despre cum mi-am petrecut 1 mai-ul muncitoresc! Decât poate dacă vă interesează că am trecut de black-list numărul 10! Da' nu cred că vă interesează!
Sau vă mai pot povesti despre viața la birou!
După ce m-am enervat cu succes de câteva ori, vreau să vă anunț cu mândrie proletară că am terminat de săpat, tăiat, legat și prășit la vie! Mai am de greblat pe ici pe colo și gata! Adică, pentru cei ce nu s-au prins, am terminat de dezvoltat (svilupat) aplicația! Da! Aia mare! Și am făcut și testul final! Și mi-a mers! Aplicația mea trebuie să insereze date in baza de date sub forma unei mulțimi de mulțimi (de mulțimi)! Adică un vector de elemente, care elemente la rândul lor sunt vectori de alte elemente(care și ăstea pot conține vectori de elemente). Cam așa:

Și a mers! Adică am inserat 3 principali cu toate elementele componente, cu toate validările de rigoare!
Me happy!



Sunt conștient că o să mai fie de bibilit pe ici pe colo la ea, că poate nu am respectat standardul la denumirea tuturor variabilelor, poate mi-a scăpat vreo validare ceva, dar, ceea ce era important s-a întâmplat: am terminat-o, în ciuda faptului că suportul din partea lor a fost sublim dar a lipsit cu desăvârșire! Poate pentru mine pare o mare realizare, dar poate pentru ei e ceva normal! Că doar de aia m-au angajat și mă plătesc cu o poală de bani! Se așteaptă la așa ceva de la mine! Cred! Dar tot o consider o realizare, numai datorită faptului că nu am avut nici o specificație, nimic la ea!
Dar hai să lăsăm lauda de-o parte!

Cât despre partea culinară a vieții mele pe-aici, mi-e teamă că nu prea mai am ce să vă mai povestesc! Nu am mai băgat nimic special săptămâna asta! V-am zis și de ce! Am gătit doar chestii normale, gen spaghete, paste cu carne, friptură la cuptor cu piure și salată, oo, și de-astea!
Da' săptămâna asta care vine vă promit că mai fac câte ceva mai special! Că-i păcat să nu!

În rest ce să vă mai povestesc? Vremea? E OK! Dar cred că m-am adaptat la clima lor! Când am sosit aici, în februarie, muream de cald! Am mers chiar în tricou în anumite zile (atunci). Chiar mă gândeam cu groază la zilele de vară!
Când m-am mutat în apartament, am închis toate caloriferele, pentru că mi se părea că este prea cald! Dar, spre surprinderea mea, după 2-3 săptamâni, nu mi-a mai fost așa de cald! Acum sunt cam 23 - 24 °C, dar mă simt numai bine! Nu mi-e cald deloc!

Chiar mă întreba cineva (săru'mâna ..) cum e cu grevele/manifestațiile pe aici. Păi, întrucât eu nu ies decât foarte rar, și atunci prin zonele de interes turistic, nu am văzut nici o manifestație! Așa că nu mă afectează în nici un fel!
Economic, iar nu sunt afectat în nici un fel de situația de aici! Toți clienții sunt din afara Greciei, iar firma unde bag este deținută 100% de MunichRe, care am înțeles că e una din cele mai mari în domeniu! De treabă este, așa că nu am de ce să mă plâng!

Cam atât pe azi! Mă bag la o joacă micuță!
Vă poopă jean!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu