luni, 17 mai 2010

Tarom, companie de rahat!

Mdea!
Deci care o mai susţine de-acum economia românească e cel mai mare prost!
Să le f..t muma-n cur de handicapaţi!
Am zburat cu Tarom-ul până acum din considerente mai mult patriotice! Diferenţa de preţ între ei şi alte companii gen Olympic nu e aşa mare încât să conteze aşa mult! Deci am zis să fiu patriot, să ajut ţara să iasă din rahat! Ce prost sunt!
Cineva acolo sus, la ei, a luat decizia că fraeru' de rând să plătească pe un zbor Atena-Bucureşti şi retur peste 200 de euro în loc de 150 cât era până acum! Şi asta pentru luna iunie, când mai vin pe-acasă! Deci nu vorbesc de bilete luate spre sfârşit! Ci de bilete luate din timp, cum am făcut şi până acum!
25% scumpire! Just like that! Ce pana mea oferiţi mă în plus pentru banii ăştia?
Ei bine, prefer să dau cu 20 de euro în plus la altă companie decât să finanţez fanteziile erotico-economice ale nuştiucărui guguştiuc de prin conducerea Tarom! Tipic românesc, ce să zic! Păi domnilor "economişti" ai lu' Peşte Prăjit, vă anunţ că tocmai ce-aţi pierdut un client care ar va face drumul ăsta lunar până la sfârşitul anului în curs! Deci încă vreo 6-7 zboruri de-acum încolo! Înmulţit cu 150 de euro ar face peste 1000 euro! Atâţi bani v-aş fi dat! Dar se pare că nu-i mai vreţi! Nu-i nimic! Îi vrea altcineva! Altcineva care respecta fraerii, nu ca voi! Care vă pişaţi pe ei! Ei bine, pe mine nu!

Vă doresc un cât mai grabnic şi dureros faliment!


Le-am trimis un mail cam cu acelaşi conţinut! Sunt curios dacă o să-mi raspundă!

Tarom! O companie de rahat!

1 comentarii:

Anonim spunea...

O fi criză şi la ei ca şi la ăştia:

http://www.happyfish.ro/solutii_de_criza/solutii_de_criza_in_transporturi

http://www.happyfish.ro/solutii_de_criza/costache_macelarul

Trimiteți un comentariu