luni, 10 mai 2010

Treining aghein

Bună dimineaţa dragii mei,
Sper ca săptămâna asta să ţină tot aşa! Mult iubitul meu treining a re-apărut pe aplicaţia de ActvLog (acolo unde băgăm activitatea prestată)!

Vă anunţ că n-am mai făcut nimic special uichendul ăsta! Pur şi simplu nu aveam chef de nimic! Aşa că am prestat curăţenie, mi-am pregătit ceva uşurel de mâncare (un orez cu mentă şi iaurt şi ceva aripioare la cuptor) şi cam atât! M-am uita la filme, am lenevit în pat, ...
Vineri vin acasă o fugă şi deja nu mai am răbdare până atunci! Aş vrea să mă culc deseară şi să mă trezesc vineri dimineaţă! Da' cum asta nu se poate... o să aştept cuminte până atunci!
Atât despre partea spirituală! Cât despre partea materială, am fost întrebat uichendul ăsta dacă am de mâncare!

Hai mă, ce dracu'! Mi-au furat cârnaţii (nu mă, nu aveam cîrnaţi pe balcon să mi-i fure careva, ci cîrnaţii era hoţu'), dar aia nu erau toţi banii mei! Că altfel ar însemna ca prăşesc pe eugenii/nasturi aici! Ce naiba! Am mare noroc cu Florin, colegul meu român! Mi-a dat el 100 euro sa nu mai umblu pe la bănci pe la ăştia să scot caş! Că-i comisionul imens!
Am vorbit cu ăştia dacă se poate să-mi vireze doar o parte de bani în cont, iar o parte să-mi dea caş! Nu se poate! În schimb mi-au dat nişte 600 coco caş să-mi fac treaba până îmi vine noul card (chirie, facturi, ca săptămâna asta le vine sorocu' la toate)! Foarte drăguţ din partea lor! Şi mi-au virat şi salariul în cont! Deci, în momentul de faţă, le sunt dator! Adică stai aşa!

Nu le sunt dator! Că deja am muncit/facturat 5 zile luna asta! Deci tot ei tre' să-mi mai dea!

Mda! Deci tot banii mei sunt şi aştia!
Tot ce mai sper acum e să nu care cumva să dea dracu' să mai fie cenuşă, sau vreo grevă, să nu pot zbura vineri!


Ai vă pup că am treabă! Tre' să bag treining!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu