joi, 20 mai 2010

Funy shits

De-a valma

Banc
Cică Pierre liderul homosexuallor parizieni era pe moarte. La căpătâiul său s-a adunat floarea homosexualităţii din întreaga Franţă. La un moment dat Laurent, ultimul său iubit, din prea mult efort de plâns trage un vant discret. La care Pierre,inspirand profund, spune cu ultimele puteri:
-Laurent, oh Laurent(alt inspir profund)... je suis mourant et tu parles d'amour...

Cum se fac gemenii?









Mai ştiţi ce-i aia ICE? In Case of Emergency!











Mă apuc de învăţat italiana











Motoare pentru toţi










Mă, nu ma-nierva! Nu mă-nierva ţi-am zis, că vin la tine! Vin la tine mă, n-auzi?











Holla











Holly shit! Ce caterincă!










Asta cam aşa e!








La plajă

Cum mă să-l dai cu bidineaua?




Ce ne interesează pe noi programatorii

Deci nu mai poooooot!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu