joi, 6 mai 2010

Un fleac, m-au prădat

Mdea,
bună seara!
Întrucât se pare că mă plictiseam prea tare, a avut cineva acolo sus grijă să remedieze situația!
Azi am plecat de la scârbici, bucuros că am rezolvat și al doilea incident care mi-a fost alocat, bucuros că am început să vin pe jos la birou (adică am găsit soluția la alergarea pe care nu am unde s-o prestez) - da' numai la venit, dimineața, ca să fim bine înțeleși - în general bucuros și bine dispus! Mă simțeam indămuud pentru o găteală! Drept pentru care m-am dus prin Carrefour să mai târguiesc câte ceva!
Am târguit eu pe-acolo ce-am târguit, după care m-am dus la casă să plătesc (că așa cică trebuie la ăștia). La casă, supriză: nu aveți caș pe card!
Hmmm!
Sună cunoscut!
Oftez, iau cardul, plec spre apartament! Asta e! Iar tre' să ma duc să intru pe net, să văd că era caș, l-au blocat, dar aparatele lor au buba, să mă întorc, să le arăt, să-mi iau cumpărăturile și să mă întorc iar acasă! Deja cheful de găteală scădea vertiginos!
Ajung acasă, intru pe internet banking, ma uit la cont, si îmi sare basca! Adică stați așa, că n-aveam bască! Da' jur că am simțit cum îmi sare basca!
Era o plată efectuată azi cu cardul meu de 41 €, pe la ora 15: și ceva!







Plată facută catre filedownload.biz, adică către www.rapidshare.com! Și-a făcut cârnatu' cont!
Am pus mâna pe telefon, am sunat la BCR Serviciul Asistență Carduri, am discutat cu o tanti, i-am explicat ce și cum... mi-a zis tanti că s-au încercat, tot azi, încă două plăți de pe cardul meu, tot către același site , una de o sută și ceva de euro, și alta de nu știu cât! Și vedea și tentativa mea de a plăti la Carrefour! Norocul meu că nu aveam bani pe card! Nu prea țin banii pe card! Îi am in alt cont!
Am anulat cardul, m-a transferat la alt departament să mai discut cu un coleg, i-am explicat și ăluia ce și cum... Mă gândeam că se poate bloca tranzacția și că îmi pot recupera banii! Mi-a zis omul că nu e așa de ușor precum pare, pentru că este o tranzacție, a fost plătit un produs/serviciu, comerciantul a livrat serviciul deci primește banu'. E ca și cum mi-aș fi pierdut portofelul și l-a găsit cineva și a făcut cumpărături! Banii i-aș putea recupera de la făptaș!
Mdea! Mă și vad ducându-ma prin Niger sau prin Ghana, pe unde dreaq e ăla, să-l dau în judecată să-mi recuperez paguba! Asta e! Zic că mi-am luat un parfum si am spart sticla și gata!
Am făcut o sesizare scrisă la Fraude BCR, o s-o ducă soția mâine, da', după câte mi-a zis nenea ăla și după câte am mai citit și io pe net, ... slabe șanse!

Mai nasol e că am rămas cam în curu' gol! Adică nu am caș! Adică am, dar in cont! Alt cont decât cel cu cardul! Dar trebuie să scot de la ghișeu! De la o bancă! Dar nu știu de la care bancă aș putea scoate! Nici tanti aia de la Suport n-a știut să-mi zică! A zis doar că pot efectua retrageri de urgență, dar nu știe să-mi spună de la care din băncile de pe-aici!
Tuți gâtumătii de hoț!
Sper să-mi facă aștia alt card până pe 14 când vin pe-acasă! Și săptămâna viitoare tre' să plătesc chiria, întreținerea, ... Mâine o să trebuiască să umblu pe la bănci să văd de unde dracu' pot face acea minunată retragere de urgență! Și comisionu-i cât casa în situații de-astea...
Tuți gâtumătii de hoț!
De unde dracu' a făcut mă ăla rost de numărul cardului și de alea 3 cifre de pe spate? Că atât iți trebuie ca să faci plata pe internet! Singura plată facută de mine pe internet a fost la Tarom! De două ori! Și atât! Restul numai la comercianți și la bancomate!
Da' stau io și mă gândesc: dacă nu m-aș fi dus azi la Carrefour? Nu aș fi observat treaba asta! Mâine ar trebui să-mi vireze firma banii (salariul). Viramentul are loc pe la prânz (2 - 3 PM). Păi vă dați seama, până să ajung eu acasă, să îmi fac transferurile, cam cu ce mai rămâneam?
Rahat!

Dar poate grecii, ca orice greci care se respectă, mi-ar fi băgat banii luni! Și sigur aș fi avut nevoie să scot bani sau să plătesc ceva! Și aș fi observat! Zic și eu!
Offf! Grea-i viață de expat!

1 comentarii:

Anonim spunea...

sa inteleg ca fetele in Grecia iau bani cu virgula???
MD

Trimiteți un comentariu