sâmbătă, 13 martie 2010

Ănadăr ordinări dei

Mdea dragii moșului! Nu prea am mai scris zilele astea! Nu din lipsă de timp, sau din pană de inspirație. Ci din cauză că nu prea mi s-a mai întâmplat nimic! Și dacă nimic mi se întâmplă, nimic scriu! Logic, nu?

Chiar mă resemnasem, ziceam că tot ce trebuia să mi se întâmple mi s-a cam întâmplat, m-am obișnuit si cu straicurile, așa că mă gândeam că nu prea o să mai am ce scrie pe-aici!

Da' de unde! Ți-ai găsit!
Azi am avut program adminstrativ-gospodăresc! Cu tot ce înseamnă asta:
Smiley Smiley Smiley Smiley
Mi-am dat însă seama ca îmi mai trebuiesc anumite chestii, așa că m-am hotărât să ies din casă! Am luat-o ușor-ușor la pas, ajungând prima dată prin Praktiker! Am căscat gura pe-acolo vreo 2 ore, am luat niște nimicuri (ștechere, priză, bla bla bla) și m-am îndreptat spre Carrefour, că sunt cam unul lângă altul! Am căscat și pe-acolo gura, am făcut oleacă de negoț cu ce-mi mai trebuia m-am postat la rând la casă!
Asta a fost introducerea! Țineți aproape!
Mă duc să beau oleacă de apa!


Smiley




Gata! M-am întors!
Deci am ajuns la casă să plătesc! Dau eu cardu' la cucoană, cum de altfel am procedat de fiecare dată, bagă madam cardul în mașinărie, și surpriză: not inaf mani! No shit! Când am plecat de acasă am verificat, cum fac de fiecare dată, ca să știu cât pot să cheltui! Așa că era caș pe card! O rog pe tanti să mai încerce o dată, că știu sigur că sunt bani pe card! Încearcă tanti la altă mașinărie, la fel!
Fuck! Iau numai pâinea și bucata de cărniță pe care o cumpărasem, plătesc cu caș (mai aveam oleacă de bani prin portofel) și mă îndrept spre casă negru si mirat!
Smiley Smiley
Ajung acasă (sunt doar vreo 2 km de mers), mă uit repede pe cont si surpriză: banii fuseseră luați de pe card!
Smiley Smiley
Mă întorc! Nu! Nu io mă întorc! Madăr facăr se intoarce!
Tot drumul până la Carrefour mă gândeam: să vezi că la cât de handicapați sunt grecii aștia nu rezolv nimic, că o să trebuiască să sun la bancă, să pierd min.& € cu ăia, că o fi, că o păți... Ce mai! Eram negru de draci!

Da' măcar o să fac scandal! Urât de tot!
Smiley
Când am ajuns acolo, la aceeași casă, cred că aveam ochii ieșiți din orbite, că se uita tanti la mine cam ciudat!
Am început tare, eu, ca să nu cumva să pierd momentul! Și-așa mă gândeam că nu rezolv nimic, măcar să mă răcoresc!
În timp ce îi explicam eu lu' tanti ce și cum, așteptam să îmi servească replici din ălea celebre, gen nu știm, nu-i problema noastră, etc. Așteptam ca pe altceva să scoată pe gura așa ceva! Stăteam încordat cum stă ghepardul la pândă la stolul de gazele! Dar din nou surpriză! Pe tanti asta cred că o cheamă tanti Surpriză! Deci m-a calmat cucoana instantaneu:
Ochei mister, no problem! Ui uil giv ior mani bec, no problem!
Nici măcar nu mi-a cerut vreun extras de cont ceva cu care să dovedesc că banii au fost luați într-adevăr de pe card! Dar cred că fața mea facea cât 10 extrase de cont!

Hăăă!

Și io acum ce fac? mă gândeam. Ce fac cu tot discursul ăla frumos pe care mi l-am pregătit cu grijă și pe care l-am repetat tot drumul?
Smiley

Deodată îmi vine replica:
Ai dont uant many, i uant mai șoping!
Smiley Smiley
Na, zic io în gândul meu! Acum să vă vad!
Ete floeșc! S-a sucit cucoana pe scaun și a ridicat sacoșele mele de prin spate și mi le-a înmânat sictirită!


Ce naiba să mai zic!
Am luat sacoșele spășit și-am plecat calm si dezumflat!
Mi-au trecut si dracii că am făcut un drum de 4 km în plus (aveam pregătit și asta în spici), nu îmi mai ardea de nimic! Mă simțeam ca și cum m-ar fi prins la furat!

Smiley

Așa că m-am extras frumușel din peisaj
Smiley
și-am plecat acasă!
Aici, de nervi și de frustrare mi-am executat o tochitură! Dar, bineînțeles, nu am avut și mălai! Așa ca am mâncat tochitura cu pâine! Dacă vă puteți imagina așa ceva!

Gata!
Mă bag să ma uit la niște filme!

Vă pupă baiatu'
Smiley Smiley

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu