sâmbătă, 6 martie 2010

Uichend nambăr tu

Uite așa, încet încet, am ajuns și la uichendul cu numărul 2! Mai am vreo patruzeci și ceva de uichenduri și termin treaba pe-aici! Mult a fost, puțin mai e!

Nu prea am ce să vă povestesc, pentru că nu s-a întâmplat nimic deosebit! M-am trezit (pe la 11Smiley), m-am spălat, nu mi-am băut cafeaua, pentru că am descoperit cu stupoare că nu am cafea , așa că m-am apucat (după cum îmi planificasem) de făcut curat pe balcon!
Am adunat toate celea de pe balcon, am măturat, am șters un pic praful, până mi-am dat seama că nu tre' să fac și asta decât dacă vreau să ma auto-pedepsesc sau să ispășesc niscaiva păcate. Balconul nu este acoperit, deci praf a fost, este și va fi de-a pururea și-n vecii vecilor amin pe acest balcon! Așa că m-am limitat la maturat!
Am cules și o lămâie din copac
















să văd dacă astea sunt bune sau nu! Sunt!

Am încercat apoi să vorbesc cu familionul, dar nu am dat de ei (știu cam pe unde ar fi, dar nu insist) și am plecat să-mi iau cafeaua cea de toate zilele! Nu am acasă cafea, pentru că avem la birou de toate (ceai, cafea, nes, apa, etc...) așa că...! Am mai cumpărat una alta, m-am întors și nu mai ies azi, pentru că bate vântu' foarte tare!
Nu! N-am fost acasă la Vântu! Nu m-a bătut Vântu! Stați liniștiți!

Mi-am făcut o cafea

Ce bună a ieșit....

Așa că azi o să stau în casă și cred că o să bag ceva joace la computer, că, de când am venit aici, nu am băgat nici un joculeț, nimic! Absoludamente nada!

Vă poop!
Pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu