joi, 4 martie 2010

Orez cu legume

Bună seara dragii moșului! Așa cum am promis mai pe la începuturi, voi posta aici rețetele pe care le voi presta!
In seara asta avem orez cu legume!
E o compilație între mai multe rețete găsite pe net!
Ingrediente:
- scorțișoară
- semințe de chimen
- chilly
- boia dulce
- curry
- ceapa
- usturoi
- orez, bineînțeles :-)
- ciuperci
- o jumătate de roșie
- o jumătate de morcov
- ulei masline
- sare
Prima dată, până să va apucați de treabă, puneți orezul într-o ceva să stea în apă! Cât orez? Nu știu să vă zic! Eu am folosit ochiometrul din dotare! Dacă a fost așa de performant încât am reușit eu să determin chestii mult mai deștepte cu ajutorul lui, atunci înseamna că este un instrument de precizie! Smiley
După ce ați pus orezul la moi, apucați-vă de treabă: se taie ceapa marunt, usturoiul la fel, se amesteca impreună cu scorțișoara, chimenul, chilly, boiaua.












Se pune uleiul de masline in tigaie, se incinge, apoi se aruncă, așa, in silă, toate alea in tigaie!











Dupa vreo 5 minute, în care amestecați continuu, aruncați (tot în silă, așa) ciupercile și orezul! Nu la gunoi, ci în tigaie, da? Să nu creăm confuzii!











Amestecați iarăși preț de vreo 5-10 minute, ca să se călească putin










după care puneți apă și lăsați să fiarbă! Cât? O să vedeți voi!










În timpul ăsta taiați mărunt jumătatea de roșie si jumătatea de morcov, apoi aruncați-le și pe ele (fie-vă milă) lângă celelalte chestii!










Amestecați oleacă,













apoi spălați vasele, că mie îmi place să păstrez ordinea si curățenia la locul de muncă










În timpul în care toată treaba se relaxează in tigaie, puteți pregăti un freș de portocale:














În timpul ăsta treaba aia din tigaie s-a terminat de bronzat, așa că îi facem puțin freza, o dăm cu șprei, îi aranjăm freza pentru la fotograf










și pregătim masa:










Ce-a urmat, e greu de imaginat! Chiar și de către persoanele cu o imaginație bogată!
Mai bine lăsăm imaginea următoare să grăiască de la sine!











P.S. trebuie să recunosc spășit că a fost vorba de 2(două) porții!


Vă mulțumesc pentru atenție, dar atât in seara asta, pentru că încă nu mi-au activat aștia netul, și tot de pe 3G bag! 1 ora și jumătate a durat până am urcat toate pozele!
Va poopa baiatu

1 comentarii:

Paul spunea...

Salutare meschere!! Sa-ti fie de bine, interesanta reteta si sincer sa fiu mi-ai cam facut pofta. :)

Trimiteți un comentariu