vineri, 5 martie 2010

No trein tudei! Straic!

Așa mi-am început io ziua!
Smiley
Și acum nu mai sunt la 20 minute mers pe jos de birou! Nuu! Fac cam 45-50 minute marș forțat!
`tu-i-în aripa dar cu grevele lor cu tot!
Smiley
Cum dracu' fac mă aștia grevele? Nu-i ca la noi? O săptămână, două săptămâni, cât naiba e nevoie, dar dup-aia gata tată! Treci la treabă!
La ăștia cred că e după cum se scoală șefu':
Hmmm! Ia să vedem ce fac azi!

Știu! Grevăăă!
Băieți, azi facem grevă!
Uraaaaaaa!
Smiley
Și gata! E grevă!
Da' io, fiind o fire mai optimistă, iau partea bună a lucrurilor: am mai dat jos 117,3 g!
Smiley

Buun! Doar că azi aveam întâlnire la apartament cu proprietarul că vin ăștia să aduca instalațiile de aer condiționat (așa cum am convenit) și pentru a-i mai arăta niște chestii mărunte care trebuiesc reparate (un robinet la baie care e foarte vechi și nu mai ține, un neon ars in bucatarie, da' e din ăla rotund și io nu știu să îl schimb, etc.). Cum naiba să ajung io la ora 17:30 la apartament? Ar trebui să plec la 16:30 de la birou. Hmm! Ia stai așa: pun mâna pe telefon și-mi incerc norocul: îl sun pe proprietar și îl rog să vină să mă ia de la birou după-amiază! Super-om! A fost de acord fără să ezite!
Așa că, la 17:30 eram în fața clădirii, am așteptat vreo 5 minute și voila! A venit omul! Am ajuns noi la apartament, s-a uitat la ce-l rugasem să se uite, mi-a lăsat bani pentru ăștia cu aerul condiționat, s-a scuzat că nu mai poate sta și-a plecat!
Mare caracter!
Ia uite-le cum stau ele frumos și așteaptă ziua de luni spre a fi montate:









Pentru mâine mi-am programat să fac curat pe balcon! Am o grămadă, că balconul ăsta se întinde de-a lungul întregului apartament! Așa că, vă las acum și mă duc să mă culc, să fiu odihnit și în putere!
Smiley
Ciao ciao!


P.S.
Am uita ce era mai important!

AM NEEEEEET! Smiley
Smiley

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu