joi, 11 martie 2010

Ănadăr dei in parădais

Bonjour copii!
Toate sunt ochei:
- m-am trezit la timp;
- azi e joi;
- am mâncat;
- afară sunt 11°C – 12°C;
- mi-am pregătit pacheţelu’ pentru la scârbici;
- m-am indreptat spre metrou-tren;
- e grevă, deci o iau iar per-pedes;
- mai dau jos 134,8 g;
Cum spuneam, toate sunt la locul lor, cum ar trebui să fie!

`tu-i-n aripă cu grevele lor spontane! Lua-i-ar combustia spontană să-i ia!
Dacă tot au depăşit cea mai grea perioadă a crizei, ce s-au gândit ei:
Ia s-o mai punem de-o grevuţă mică aşa, ca să nu ne ieşim din mână!
Şi-au pus-o! Pe schinarea mea şi pe nervii mei!
Băăăăi netrebnicilor! Nu ştiu ce anume vreţi, dar sper să nu obţineţi nevăr evăr evăr evăr! Popor de puturoşi şi de şpăgari ce sunteţi! Aproape ca ne-ntreceţi!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu