marți, 23 martie 2010

Bună ziua copii

Long time no see, right?
Nu! Nu v-am uitat, și nici nu am rămas în pană de inspirație! Doar că am fost puțin cam ocupat zilele ăstea la scârbici, și nu-mi mai ardea de scris când ajungeam acasă!
În rest suntem bine, sănătos, ceiace vă doresc și dumneavoastră!

'naltă ordine de idei, nu mi s-a mai întâmplat nimic deosebit! Nici nu prea avea cum, având în vedere că nu am mai avut nevoie de nimic de la nimeni, nu prea am mai ieșit pe nicăieri, deci stând în casă nu prea mi se întâmplă nimic!
Poate cu excepția faptului că era să cad din cadă!

După cum vă ziceam, bag ca MIG-ul la birou! Treburile pe care mi le dau aștia nu sunt ele așa de complexe, dar pâna îmi setez envair'mentu' pentru fiecare treabă în parte (a dreaq ce-i chelea pe ei, fiecare task necesită enviroment separat), până bibilesc pe parte grafică, trece timpul! Codul îmi ia cel mai puțin! Tre' să fiu atent până și la cum denumesc scripturile de DB! O literă greșită in denumire înseamnă ișu' (nu pișu mă, ișu) in code-review, ceea ce nu prea dă bine! Deci cam 30-40% creație și restul transpirație! Asta fac! Da' partea bună e ca tascurile sunt mititele, le termin imediat! Azi am terminat (înaintea planificării
) tascurile alocate, și acum am 3 zile libere!

Nu pot să mă apuc de altceva, că alți colegi trebuie să termine mai întâi acele ceva! Cul!
Așa că mi s-a spus că până luni bag iar training!
Doamne, ador cuvântul ăsta! Treining! E frate cu formațione! Pretenii știe de ce!

Așa că asta fac! Treining!

Buun! Atât cu scârbiciu'!
Să mai povestim puțin despre viața de zi cu zi de pe-aici! Impresii de la botu' calului!
În afară ca este una din cele mai scumpe țări din UE (voi ați observat că ăia mai necăjiți sunt și cei mai scumpi?), la unele mai scumpi chiar decât la noi, în rest se aseamănă în multe privințe cu noi!
Adică vezi oamenii spălându-și mașina in fața blocului fără nici un stres, pițipoancele la fel ca la noi (le văd zilnic in drum spre birou pe stradă, prin metrou), ... Ce nu am văzut ca pe la noi: cocalarii dom'le! Acu' o să ziceți: bine bine, da' tu nici nu ieși din casă, nu te duci pe nicăieri, unde naiba să-i vezi? Poate, dar la noi, pe lângă piți INTOTDEAUNA veți vedea și cocalari! Mie-n-sută! Pe aici nu prea îi văd! Văd doar struți!
Ce au diferit față de noi? Păi în primul rând au simțul banului! Adică nu au apucături de grandomani, ca românii! Eu locuiesc într-o zonă foarte bine cotată a Atenei, unde se presupune că locuiesc oameni înstăriți! Cam așa și este, din câte văd! Dar mașinile de aici... ce să zic... mă uit prin jurul meu, pe stradă, și mă întrb: ce dracu au frate românii noștri în cap? În afară de faptul ca aici toți (mă rog, majoritatea) se axează pe partea practică a problemei (nu prea vezi limuzine, ci mașinuțe mici, de oraș), nici nu se aruncă să schimbe mașina la câțiva ani, ca la noi! Recunosc, și eu aș fi schimbat-o dacă nu venea criza!
Smiley

Da' la aștia nu vezi așa ceva! Am văzut niște mașini pe stradă ..., cred că aveau peste 20 de ani! Și mergeau bine mersi cu ele! De când sunt aici am văzut doar vreo 2 sau 3 Mercedesuri S clase mai noi de 3 ani! Si un BemVeU clasa 7! Si un Porche! Sau două, dacă îmi amintesc bine! Și atât! În rest mașini normale și obișnuite, de oraș, gen Matiz, Fabia, etc.
Încă un lucru: din câte am înțeles, în Atena nu au voie diesel decât taxiurile, și nu știu de camioane! Atât! În rest numai benzină!

În altă ordine de idei, mă enervează profund (sau procur, ca să vorbesc murdar) trotuarele lu' aștia! Sau mai bine-zis lipsa lor! Adică au ei ceva mititel și îngustel pe post de trotuare, dar e plin de stâlpi, boscheți, că..ți de câine, etc. Așa că trebuie să mergi mai mult pe stradă! Și cum străzile sunt și astea înguste ...

O plăcere să mergi pe jos dimineața, când te îndrepți spre birou...
Despre câinii vagabonzi v-am povestit mai pe la început, așa că nu mai zic despre ei! Decât că sunt blânzi, și arată destul de bine! Adică nu par a duce lipsă de hrană!


În rest ce să mai zic... Duminică am gătit în draci (și borș de pui și ostropel)..
A! Că mi-am adus aminte!
Deci mă oameni buni! Mulți dintre voi m-ați amenințat că veniți pe-aici, că așa și pe dincolo... Veniți mă! Că aveți unde dormi! Mă! Da' vă zic doar atât: dacă nu veniți cu borș, nu mai veniți! Că nu vă primesc! Pe cuvânt! Deci atât vreau sa-mi aducți: borș! Nu aduceți, nu dormiți la mine! SIMPLU! OK?

Iese bun așa cum îl fac, dar se cunoaște lipsa borșului!


Spre rușinea mea, recunosc că încă nu am ajuns pe la Acropole, dar promit ca uichendul care vine mă duc! Că mi-e jenă să mă tot întrebe lumea cum e și io să o dau din colț în colț!
Mă duc, fac și multe poze, și le așez pe-aici, să le vedeți și voi!

Cam atât pe azi, că m-a razbit foamea! Mă bag la un borș!


Pup iu!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Se face Mihai...! O pun pe soacra-ta sa faca 10 litri de bors si am plecat spre tine...

adriana spunea...

Buna Mishu,
Deja imi facea griji pentru tine si ma intrebam ce ai patit de n-ai mai postat nimic, nimic. Aproape in fiecare dimineata intru pe blogul tau sa-ti iau pulsul. Bine ai revenit la viata! Am vrut sa-ti atasez un articol dragut si nu am fost lasata. Am primit o atentionare "HTML-ul dvs. nu poate fi acceptat: Must be at most 4,096 characters". Cum fac sa-ti trimit ceva mai mare? Te rog sa-mi explici normal nu in pasareasca informatica ca-mi incurci biti intre ei.
O zi buna,
A.H.

Mishu expatu' spunea...

Pai trimite-mi doar link-ul la acel articol dragut :) Banui ca este o limita (un numar maxim) de caractere peste care nu poti scrie in comentarii!

Trimiteți un comentariu