marți, 16 martie 2010

Titlu

Neaţa copii!
Nu ştiu dacă v-am zis, dar azi era preconizat iar un straic! Cel puţin eu aşa ştiam! Chiar mă gândeam (da mă, mai gândesc şi io din când în când, ce!) că nu mai sunt luat pe neve!
Drept urmare îmi pun eu ceasul să sune mai devreme, mă culc mai devreme aseară, mă trezesc azi mai devreme, mă spăl azi mai devreme, mănânc azi mai devreme, ma rog... toate le fac mai devreme azi! Emoţionat şi cu gândul la prima grevă de care ştiu! Chiar mă simţeam cumva integrat în societate!
Ajung eu mai devreme (bineînţeles) în zona staţiei de metrou-tren (pe acolo e drumul perpedes care duce la birou), mă pregăteam să zâmbesc condescendent (mdea, iar fac aştia grevă) ...
Zbang! M-a lovit! Surpriza! Azi nu e straic!
Smiley
Cuum? Şi io acum ce fac? Îmi luasem inclusiv o sticluţa de apă pentru drum...
Smiley
Cum naiba mă ... Chiar aşa de prost sunt? De fiecare dată o nimeresc exact pe dos ...
Smiley
De-al dracului, nu îmi cumpăr bilet! Mă urc aşa! Mă prinde, asta e!
Nu m-a prins! Asta cred că mai lipsea!
Am ajuns la birou MULT mai devreme... Am vorbit cu un coleg (sistemistul) şi-i povesteam păţania mea! La care el mă linişteşte şi-mi zice că este grevă azi, dar la aştia cu curentu'. Adică azi e posibil să nu avem electricitate!
Mă! Ăştia-s tâmpiţi la cap?
Smiley
Cum dracu mă să facă grevă la electricitate? La aştia nu e cu sectoare strategice, unde n-ai voie să faci grevă?

Pana mea! Om vedea noi ce şi cum....

În altă ordine de idei, ieri s-a întors din concediu colegul meu Florin! A fost pe acasă! L-am rugat să îmi aduca nişte borş! Ieri mi-a zis că mi-l aduce azi! Am emoţii ...
Smiley

Chipintaci!



Leităr dis dei:
A uitat Florin borşu' acasa!
Smiley
Acasă in Românica! Mai precis l-a uitat în maşină!
Smiley
Smiley

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu