luni, 29 martie 2010

Piept de pui cu miere de albine și cu portocale

Hai bonjur din nou!

După cum ziceam fac un post separat cu ce am gătit azi, ca să nu încurcăm borcanele!
Azi, fiind o zi mai specială


m-am gândit să gătesc ceva mai special! Dar trebuia să ma limitez și la ce aveam prin casă, că doar


așa că a rămas în finală piept de pui cu miere de albine si portocale.

Ingrediente:
- piepți de pui (câți ai prin casă)
- miere de albine
- portocale (2-3 bucăți)
- busuioc (sau, cum se zice pe-aici, βασιλικός - vasilikós)
- condimente pentru pui (io n-am, da' am folosit cubulețe de Knorr)
- sare
- piper
- unt









Buun! Se spală/taie/curăță/bărbierește/ce mai vreți voi pieptul, se taie pe laterale. Se dă cu condimente din belșug/de sub brazda de sub plug,








apoi se dă cu miere...

Nu! Stați!
Nu se dă! Se toarnă miere peste piepți, apoi se înfig feliile de portocale in tăieturile practicate în prealabil!







Se unge tava cu unt
Dacă vă prind că râdeți de tava mea v-am spart! Alta n-am!





și se așează cu nețărmurită pioșenie bucațile de piept pe verso în tavă, urmând a fi supuse la același tratament inuman








După aia le conduceți până la ușă (cum care ușă? aia de la cuptor!), le pupați de la revedere și închideți ușa după ele!








Dupa vreo douăzeci de minute, cine sună la ușă? Cum mă care ușă? Tot aia de la cuptor!
Peptu'! Ba nu! Pepții! Că-s mai mulți de unu'! Că cică le-ajunge cât a stat numai pe-o parte, că au amorțit, alea alea... Binemă! Îi întoarceți și-i dați din nou pe ușă afară! Pardon! Înăuntru! Încă vreo 10 minute! Și apoi e gata! Puteți să-i chemați de afară! Pardon! De dinăuntru!
Îi invitați frumos să se descalțe și să ia loc într-o farfurie








Chemați o parte dintre ei deoparte, chipurile să stați de vorbă, le faceți cunoștință cu niște legume ...








... mai departe vă descurcați voi!
nu mai pun poza cu farfuria goală, că deja o știți din celelalte sezoane!


Engioi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani, tinere programator.

Mishu expatu' spunea...

Multam anonimule!

Trimiteți un comentariu