luni, 15 martie 2010

Chiloții din sertar

Nu! Nu-i vorba de chiloții aia de pilotează avioanele de la airmoldova! E vorba pur și simplu de chiloți! Și iarăși nu, nu-mi țin chiloții in sertar! Adică nu în sertarul de lângă pat! Îi țin la locul lor! Adică: una bucată pe mine și restul in sertarul din șifonier!
Atunci vă întrebați poate de ce așa titlu? Ei bine, din cauză că, dacă găseam o mâță în apartament puneam titlul Mâța din apartament!
Când m-am mutat in acest apartament, in acea zi minunată, a trebuit să aștept 5 minute ca nepoata proprietarului sa-și ia catrafusele din dotare, pentru că ea a locuit aici înainte! S-a mutat împreună cu pretenu' și apartamentul zăcea nelocuit! Așa mi-a zis proprietarul și nu am motive să nu-l cred! La acel moment nu am considerat importantă această informație, drept pentru care nici nu am pomenit de ea! Dar se vede treaba că aici nimic nu e întâmplător, toate fiind adânc legate!


Ei bine, când m-am mutat aici am făcut o inspecție rapidă a locului și a chestiilor neînsuflețite din el, ca să știu cu ce am de-a face! Dormitorul mic l-am lăsat cameră de bagaje și de oaspeți, bucătăria a rămas bucătărie, baia baie, dormitorul dormitor, ș.a.m.d.
Prin dormitor, mai precis prin noptiere, șifonier și comoda mai erau câteva mărunțișuri rămase. Le-am adunat la un loc și le-am depozitat in comodă! Și gata! Cel puțin așa credeam!
Da' de unde! Ți-ai găsit! Eu, de felul meu fiind o fire foarte organizată
Smiley
îmi țin toate celea într-o ordine scrupuloasă
sick smileys
ieri seara căutam un cablu prelungitor USB! Știam că am pe undeva! Și știam si sertarul unde sunt:




în sertarul din dreapta de sus, de lângă pat!






Mai în amănunt aicișa:












Numai că nu găseam, așa că am tras mai tare de sertar!

SURPRIZĂĂ!









Ghicitoare:
ce-i mic și roșu și se găsește in fundul unui sertar cu cabluri?

N-o să ghiciți niciodată, așa că vă dau tot eu răspunsul: o pereche de chiloți de damă!


Cum dreacu mă să-ți lași chiloții în sertarul de lângă pat? Acum stau ca prostu' și mă gândesc la mai multe variante:
1. Ea nu știa. Pretenu' ei i-a pus acolo ca s-o simtă cât mai aproape mereu! Cre' că el dormea la marginea aia de pat. O fi!
2. Ea știa. I-a lăsat ea acolo ca pretenu ei s-o simtă aproape mereu! O fi și asta!
3. Nu erau acolo. In ălea 5 minute cât ne-am intersectat, atunci când am venit cu unchi-so să-mi aduc bagajele și a sunat-o să vină sa-și ia catrafusele, i-am căzut cu tronc și a decis să-mi lase un suvenir, ceva!


Neaaah! Am glumit ofcors! Nu sunt io ăla...

4. E oleacă `ndicapată și uită pe unde-și lasă chestiile! bine că n-a fost naibii dreacu altceva!


Ia ui' la ei ce fel arată:








Sper că măcar erau curați, că am pus mâna pe ei! Bine, m-am dezinfectat eu dup-aia, da' poți să știi ...


Oricum, am trecut și peste asta!
Da' stau și mă gândesc la următoarea chestiune: de Paști e vorba să vină nevastă-mea și cu copilul pe aici! Dacă îi găsea nevasta-mea?

este că eram mâncat?


Cum să mă creadă că nu știam de ei? Voi ați crede așa ceva? Eu nu! Bine, nici nu mă cunoașteți cât sunt de aiurit și de împrăștiat (dacă mă trimite nevastă-mea să iau pâine, tre' să-mi facă listă pe care să scrie pâine, că altfel uit pâna la chișc și mă-ntorc acasă Ce trebuia să iau?)
Dar totuși...

Faaaaac!

3 comentarii:

Unknown spunea...

'neata mihatuiu'

auzi bre, nu te faci ca aduci chiloteii aia acasa sa prizam si noi ceva arome exotice dupa ce desfcem funditele alea negre? hai ca dau o bere, ma jur.

"pooooop iuu"

Mishu expatu' spunea...

:)
Binemă! Ţi-i aduc, da' ţi-i dau numai de faţă cu Cristina!
Deal?

valentin spunea...

Ai dat si cu agheazma ???

Trimiteți un comentariu