duminică, 28 martie 2010

Final prematur

Bunăziuacopii!
Vă întrebați poate ce s-a mai ales din potențiala mea idilă cu perla neagră, idolul bărbaților darnici?
Ei bine, există și o urmare a acelei istorii! Mi-a trimis amărâta niște poze pă meil! Ia uitați aicișa pesă de pesă:


Mama-i dusă-n sat cu doru'
Azi e singur puișoru'









M-a sunat Anjelik să-mi ceară numărul lu' stilistu' tău, și, în plus de asta, m-a anunțat cu lăcrimi în ochi că nu mai divorțează de Brad din cauză că mă corespondez cu tine! Că ea a avut încredere în mine, da' io mă uit după di-astea mai tinere!



Aici când te râdeai tu ca proasta, nu?








Pe asta nici nu știu cum aș intitula-o: La pescuit! sau În așteptarea lu' messiah!







Eș'tare ă? Lasă-mă sa ghicesc: D&G, nu?







Unde ai stat ascunsă până acum prințesă mică?

Sau ești încă la stadiul de broscuță care așteaptă să fie pupată de tânărul fermecător? Ei bine, în cazul ăsta, nu sunt io ăla! Unu la mână că nu mai sunt tânăr (decât ca și programator) și a doua la mână, farmece deosebite nu posed! Nici măcar prin cont!


Cred că m-am cam pripit când am afirmat ca e o farsă! Înclin să cred că e pe bune treaba! Ceea ce o face și mai ciudată! De ce cred asta? Păi în primul rând, ca orice tânăr programator care se respectă, am urmărit să vad de unde provine imeilu'. Și am găsit că vine de aici: 41.218.230.165
Dacăcauți mai bine, o să afli că acest IP este intr-adevăr din Ghana! Bine bine o să-mi spună alți câțiva tineri programatori, dar poți mânări problema astfel încât să pară ca ai trimis de acolo! Poate, dar acel IP nu este server de hosting din câte poți vedea dacă săpi un pic mai adânc! Este un server de genul Ghana Telecom ADSL
inetnum: 41.218.224.0 - 41.218.255.255
netname: ghanatel
descr: Ghana Telecom ADSL DYNAMIC ADDRESS EXPANDED POOL2
country: GH
Și e mai greuț un pic să mânărești în aceste condiții! Nu am zis că nu se poate, dar nu se merită!
Așa că rămân la ipoteza ca e pe bune!

Al doilea lucru care mă face să cred asta este discuția avută a treia zi cu black pearl!

[11:01:13 AM] Love Abu Beatrice: hello
[11:01:18 AM] Love Abu Beatrice: did you get my pics?

Mdea! Cum să nu! Din cauza ta m-am certat cu Anjelik!


[11:01:29 AM] Mihai: Hello
[11:01:30 AM] Mihai: yes
[11:01:33 AM] Mihai: :)
[11:01:51 AM] Love Abu Beatrice: ok
[11:01:57 AM] Mihai: when did you made those pics?

Am întrebat-o când le-a făcut pentru că in Exif arată data de 01-01-2003! Prima dată am avut impulsul de a striga: AHA! Te-am prins! Da' m-am uitat dup-aia mai bine și am văzut 01-01-2003 00:48! Deci avea data nesetată! Ca numai doișpe noaptea nu e în poze!

[11:02:04 AM] Love Abu Beatrice: so what are you saying about that?
[11:02:11 AM] Mihai: nice
[11:02:13 AM] Mihai: :)
[11:02:37 AM] Love Abu Beatrice: ok
[11:02:48 AM] Love Abu Beatrice: so what are you going to do for me
[11:03:03 AM] Mihai: :O
[11:03:09 AM] Mihai: ?

[11:03:22 AM] Mihai: Should I do something for you?
[11:03:24 AM] Love Abu Beatrice: why?
[11:03:31 AM] Mihai: I didn't know about this
[11:03:45 AM] Love Abu Beatrice: i beg i really need your help to school
[11:04:02 AM] Mihai: Hmmm
Cât de stupidă poți fi!
[11:04:12 AM] Mihai: I think I wasn't clear enough:
[11:04:19 AM] Mihai: I'm not your sponsor
[11:04:21 AM] Mihai: !
[11:04:26 AM] Mihai: I will not be
[11:04:41 AM] Love Abu Beatrice: ok
[11:04:48 AM] Mihai: We only can talk each other
[11:04:52 AM] Mihai: if you want
[11:04:57 AM] Mihai: but that will be all
[11:05:36 AM] Love Abu Beatrice: ok


Și asta a fost copii!
Nu am mai primit nici un semn de la ea de atunci!
Sunt înnebunit! Nu mai dorm noaptea! Nu îmi mai răspunde la SMS-uri, nu îmi mai scrie, la telefon nu mai vrea să vorbească!

Viața nu mai are rost! Ce mă fac eu acum?


Stau și mă gândesc: ce-o fi în capul lor? Sau, dacă mă gândesc mai adânc: or exista pe lumea asta fraieri care pun botu' la așa ceva? Dacă există.... vai mama noastră! Înseamnă că sunt printre noi!
Și mai adânc: dacă o fi căutat ID de românica din cauză că au mai fost precedente? Adică acolo, la hora de la ei din sat, când se întânesc ele fetele și discută, cred că își împărtășesc una alteia ponturile:

- Vezi fată ca în Germania nu mai pun ăia botu'. Nici în America! `tu-le mama lor de capitaliști! Da' am prostit pe unu' din Rromânia!
- De unde?
- Din Rromânia fată!
- Unde vine asta?
- Prin Europa, pe lângă Rusia!
- Aaaa! Rusia! Mafioți! Bogați! Da, o să încerc și io!
etc. etc. etc.

N-a fost să fie mai darling! Poate data viitoare!

Aivăpoop!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu