luni, 29 martie 2010

Hai să trăiesc!

Întrucât azi e ziua mea îmi urez un călduros și sincer La Mulți Ani!, să fiu sănătos, bla bla bla...


Vă întrebați poate ce fac de ziua mea, nu? Ei bine, ce poate omu' să facă de ziua lui? Șpriț, gagici, club, etc.
Da, cre'că!

Păi cum să fac ceva din toate ălea? Nu că n-aș ști! Da' să vă povestesc o chestie!
Unii din voi îl știți pe Vasile, motanul ăla portocaliu de la blocul meu! (Saracu'! Când cu gerurile ălea năpraznice, cred că s-a ușchit! Că nu l-am mai văzut de-atunci! Vasiliză tată, dacă ești ”dincolo” sper să fii înconjurat numa' de șuarici

de mâțe cotârcioase și concurență zero! Hai că devin prea melancolic!).
Deci, la fel ca și Vasile în Românica, sunt și aici mâțe pe lângă bloc! Am încercat eu să chem una la mine, dar cangi! Cum naiba să-i spun? Se vedea pe chipul ei că vrea să comunicăm, să închegăm o relație ceva, dar dacă nu știu cum să mă esprim, cucu! Așa că ne salutăm doar din priviri și atât!

Dacă nu pot lămuri o mâță să vină la mine, vă dați seama ca la fomei nici atât! Ioc! Cangi! Absoludamente nada!
Și doar nevastămea mi-a zis odată: po' să te duci, da' dacă ai cheltuit un leu, te-ai ras! Și mie cum nu-mi place să mă rad .... Și în plus de asta care-i fraiera aia să vina completamente moacă? Măcar o prăjitură și-un suc, vorba ceea... Aveam un status mișto tare într-un timp:
When I masturbate, I always buy myself dinner and flowers first, so that I'll feel I haven't used myself! Deci bani cheltui până și cu mine, d-apoi cu femei! Așa că skip!

Discleimăr: cele scrise aici constituie un pamflet și trebuie tratate ca atare! Auzi pui?

Ce a mai rămas din listă? A! Șpriț!
Poate m-aș fi dus cu băieții la o bere! Da' lu' Florin i-a venit nevasta&copii în vizită prelungită! Asta n-ar fi fost nimic, dar a venit însoțită și de aripa bătrână (soacră-sa). iar Adrian avea nuș-ce treabă! Așa că a picat și varianta asta!
Următorul în lista: club!

Uitați-vă bine la motanu' ăsta de dansează. și apoi amintiți-vă cum sunt eu! Care nu știți vă ajut io: 100 Kg ± 5 Kg! Așa că Skip și asta!
În concluzie, de ziua mea o să fac egzact ce-am făcut și până acum: o să gătesc ceva bun (nu, n-are nici o legătură cu statusul ăla de mai devreme) și o să scriu pe blog! Două chestii la care se pare că ma descurc binișor, și care, culmea, au început să-mi facă plăcere!
Ca să nu amestecăm mere cu pere, n-o să scriu aici ce-am gătit! O să fac un post separat, la rețete, acolo unde-i locul lui! Poate peste câțiva ani o să vreau să îmi aduc aminte ce am gătit de ziua mea, drept pentru care o să caut în secțiunea rețete, nu la cugetările mele adânci!

Ai vă pup și ne vedem in 5 minute!

5 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani, hahalero! Sparge un pahar sa moara dusmanii!
Jica.

Mishu expatu' spunea...

Hai merci ma hahalero! Am spart din prima saptamana! O farfurie! Da' n-a murit nimeni! Deci nu am dujmani! Cel putin nu pe aici! :)

Anonim spunea...

Salut!
Suntem "lunatici" dar nu suntem aceeasi zodie ..asa ca Happy ...meal :)Adica La Multi Ani Mishu si mult noroc (sanatate au avut si aia pa Titanic):D !
Ma amuz copios cand am timp si ma bucur ca esti bine ..ceea ce imi doresc si mie !

Aidi pa !

Marian (Mark)

Anonim spunea...

Buna Mihai si la multi ani, sa traiesti multi ani cu sanatate (mai bine mai tarziu decat deloc)!Cred ca deja esti in tara asa ca te voi pupa live zilele acestea. La multi ani inca odata de la fam. Halasag.
P.S. Ieri, pe 31 martie 2010 s-a nascut un baietel frumos si sanatos si acela e copilasul Iulianei si a lui Gelu.

Mishu expatu' spunea...

Multam frumos de urari! Inca nu sunt in tara! La noapte voi fi!
Am auzit de fericitul eveniment! :) Ma bucur foarte mult!
Ne vedem!

Trimiteți un comentariu