marți, 9 martie 2010

De-a valma

O să mai scriu oleacă de-a valma, fără nici o noimă!
Încă nu mi-au băgat aștia banii!
Smiley
Am stricat o întrebare la madam, la care mi-a răspuns foarte senină că trebuie tradus contractul, dus la ITM-ul lor și înregistrat, și abia apoi o să poată să-mi vireze banii în cont! Adică undeva în jur de 15 luna asta!
Smiley
Că cică prima dată durează mai mult! Mă rog, eu știam că e invers!

Și de ce ceapa căprii mă-ti nu mi-ai zis mă cucoană? Am io față de patron? Cu ce naiba credeai ca trăiesc io atâtea săptămâni? Greci tâmpiți! Smiley

În altă ordine de idei, ăștia la birou iar nu mă mai bagă în seamă! Am avut de făcut o aplicație de test joi și vineri! Ieri ăla de mă treinuiește(știți voi, ăla ocupatu) a fost liber! Numai bine mi-am zis, de-abia am avut timp să gâdil aplicația aia, s-o perii, etc. Azi vine gagiul, îi zic că am terminat aplicația și că să facem review la ea! El, foarte natural, cică să fac eu singur review, că el are treabă!
Smiley
Așa că azi am stat toată ziua și am citit documentație și m-am plictisit de moarte!

Ieri dimineață a burat oleacă în timp ce mă indreptam către birou! Dar nu știu ce naiba era in atmosferă, că a patat tot! Să fi văzut cum arătau mașinile ... în special ălea închise la culoare... Ziceau colegii că de vină ar fi un nor de praf adus de curenții de aer de prin Africa! Un praf roșiatic! N-am mai făcut poze!

Atât!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu