miercuri, 17 martie 2010

Mai fărst ăsai'nment

Tre' să dau de baut! Azi pe la orele 15:00 mi-au dat primul task!

Am avut emoții! Mi-am șters pe furiș o lacrimă și m-am aplecat avid asupra lui! Cică de fapt mâine trebuie să-l fac (termenul e de o zi) dar, pentru că analiza și specificațiile au fost terminate de azi, și ținând cont că e primul, mi l-au dat de azi după-masă! Mititel și drăguțel, mânca-l-ar tata!

Cine-i mă mămică tascu' ăla mic acoloșa mă? Ghidi ghidi ...

Făcând abstracție de faptul că trebuie să știi anumite trebi de-ale lor interne (olb-uri, pll-uri, clase, etc.), tascu' în sine nu e cine știe ce! Multă bibileală pe parte grafică! Ca dpdv al codului de trebuie scris, nu prea!
Oricum, azi l-am gătat cam 80%, urmând ca mâine dimineață sa-i dau pălitura de osândă!


N-a durut! Cine zicea că prima dată doare?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu