joi, 29 aprilie 2010

La prășit pe ogor

Bună seara copii,

Nu prea am mai scris pe aici de câteva zile! Am avut așa o stare mai nașpa! Ceva legat de niște activități de natură sexoasă cu lenea! Da' la greu, nu așa!

Cred c-o fi din cauză că bag la munci de rup! Parcă-s meșterul Manole frate: când zic gata, mâine termin, tre' să mai descopăr că ceva nu e conform cu ce mi-a zis nea' ăla! Și nu la modul că se simplifică treaba! N-am io bafta aia! Nu nene! Se complică de se miră și ăla! Cică îmi fac botezul calumea! (Mă rog, asta ar fi sensul la ce mi-a zis).

Pai bine mă nenorocitule, dacă pentru tine, care le mănânci pe pâine, e complicat, da' pentru mine, care nu știu nici biznisu', care abia acum descopăr această tehnologie, cum mama naibii e? Hă?
Un exemplu: dezvolt! La aplicație! Și dezvolt eu ce dezvolt (sau svilupez, cum se mai zice) și, pe măsură ce dezvolt testez ce am dezvoltat! Deci am făcut cam 40 - 50 de teste de săptămâna trecută până azi! Testez WebService-ul pe serverul de teste! Ei bine, azi, datorită unor modificări mai ample a trebuit să re-deploy-ez WebService-ul! După aia, când să testez, îmi dădea o eroare ciudată! Am început eu să fac debug! Cangi! Indiferent ce modificări făceam, ce mesaje îmi puneam să-mi afișeze, tot eroarea aia ciudată îmi dădea!
WTF!
Măi să fie!
Am stat eu și m-am chinuit vreo 2 ore, până la urmă m-am dus la nea' ăla și l-am rugat să vină să mă lumineze! A venit! S-a uitat! Și m-a luminat:
- A! Păi nu ai dat refresh la conexiune?

Hă? Uat? No?
- Păi tre' să dai refresh la conexiune!
- Păi toată săptămâna n-am dat nici măcar un singur refresh!
- Păi nu mereu face așa! Serverul! Se întâmplă aleator!



STF!
De mai multe ori!

Și de ce dracu nu mi-ai zis din prima, handicapatule! De ce tre' să-mi mutilez eu aplicația, să mi-o împănez de mesaje&shit doar pentru că pe tine te doarencur? Și să pierd 2 ore?
Și ăsta ar fi numai un exemplu cu ce mă confrunt aproape zilnic!

Îmi place enorm ce fac, dar nu-mi place neam cu cine muncesc! Păi cum mama naibii frate? Îmi dai o aplicație care recunoști că e mai complicată decât știai, nu-mi dai nici un fel de specificație, la analiză nu mă ajuți, doar când te prind trag din tine cu forcepsul explicații! Care explicații nu am ce spune, sunt foarte concise și la obiect, și într-adevăr mă ajută! Da' singura problemă e că face o față de parcă iar vine ăsta... Sau mie cel puțin așa mi se pare! Poate sunt eu bau-bau la cap!
Oricum, am cam terminat în proporție de 85 - 90%! Sper ca mâine să termin și, de săptămâna viitoare să bag iar oleacă de treining, că tare mi-e dor!

Păi la celălalt proiect la care am lucrat a fost o nimica toată! Totul clar, scris, dacă observam ceva mă duceam la nenea ălalaltul și lămuream pe loc, ... Ce mai! O plăcere! Da' cu ăsta nu prea îmi place să muncesc!
Numa că în viață nu faci ce-și place, nu?

Așa că vin acasă și nu mai am chef de nimic! Nici măcar nu am mai gătit ceva toată săptămâna! Doar niște spaghete! Da ălea nu se pun!


See you soon!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mihaita te asteptam cu o postare si cu poze de la mare, pe plaja cu fete frumoase si cu o bere in mana!
Mitica

Mishu expatu' spunea...

He he ...
Mai degraba sa-mi gasesc un loc unde pot sa ma duc sa pescuiesc!

Trimiteți un comentariu