miercuri, 21 aprilie 2010

Diverse chestii

Bonsoir mes enfants!
Stăteam și mă gândeam ce să vă mai povestesc!
Nu am mai pățit nimic notabil în ultimul timp, la birou toate-s bune și frumoase, am început să bag de-adevăratelea! La panarama asta de aplicație la care lucrez deja am depăși vreo 4000 de linii de cod, și de-abia am făcut partea de INSERT! Mai am de făcut partea de UPDATE! Dar îmi place! Ce nu-mi place e că tre' să stau după colegul ăla ocupatul! Și asta ia mult timp! Dar, una peste alta, e bine! M-am re-adaptat la programarea fără specificație! Păi ce parfum era când munceam la celălalt proiect?
Eh! Nu mor eu din asta! Numai că mi-e dor de-un treining din ăla de vreo 2 zile așa, ca să mă refac!


Și pentru că tot veni vorba de treining, m-am gândit că e păcat de ”munca” depusă în acea perioadă! Mi-am reținut atunci câteva chestii interesante pe care le-am găsit! Drept pentru care voi inaugura o rubrică noua pe blogul meu, rubrică în care vă voi împărtăși toate chestiile interesante pe care le găsesc când bântui pe net!

Așa că voi începe cu o chestie mișto! Ce se poate face cu o telecomandă de Wii!





Ordinea, e absolut aleatoare! Nu stau acum să fac categorii, sub-categorii, sub-sub-categorii, etc.

Continuăm cu ceva amuzant











Dacă vreți să vedeți cum arătați desenați din litere sau pătrățele
link

Sau poate vreți să știți cum se descuie o yală
How to pick a lock or padlock with household items | eHow.com

O chestie cu adevărat utilă
link

Maicăl Giacsăn

Unu' care imită foarte bine


Și, în sfârșit, un tip foarte interesant


Atât pentru inaugurare! O să mai pun și altele!

Vă pupez! Noapte bună!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu