marți, 20 aprilie 2010

Fasole cu kaizer

Bună seara copii!
Ce mai faceți? Bine? Și eu!

Deoarece n-am mai mâncat o fasolică de muuult timp, m-am gândit să prestez! Așa că am cumpărat cele de trebuință și i-am dat drumul la treabă!
Dar înainte de a băga rețeta, stați să vă povestesc fază tare de tot!
Dimineață! Eu merg somnoros spre metrou, cu căștile pe meclă! Pe scările liftante, o cucoană îmi zice nuș'ce! Eu, fără să-mi dau căștile jos, îi bag un rapid Ai dont andă'stend și-mi continui somnul! Nu! Nu somnul! Drumul! Aia nu se lasă! A crezut că n-am auzit, și îmi țipă nuș'ce iar în ureche!
Eu, cu o mină ciudată, îmi dau casca de la o ureche jos și-i bag un:
Non capisco! Io parlo italiano! Eee! Cu accent pe primul e!

Deci ce față a facut tanti, nu vă puteți închipui!

Ultimul lucru pe care mi l-aș fi închipuit despre mine era că o să vorbesc italiana cu o grecoaică!

Nu mai pooooot!
Ca să nu mai zic ce de-a Grazie le trag prin magazine...

Dar hai să ne întoarcem la ale noastre, că avem treabă!


Deci ingrediente:
- 800 gr fasole
- 2 cepe
- 1 morcov
- 250 - 300 gr kaiser feliuțe
- o cana suc de rosii
- sare, piper, busuioc
- pătrunjel









Deci mod de lucru:
Se pune fasolea la fiert!









Se pleacă de-acasă și se revine peste vreo 3 ore!
Stați mă c-am glumit! Așteptați acasă 3 ore până fierbe panarama asta de fasole!

Ca să nu vă plictisiți, taiați cepele alea, morcovul ăla, pătrunjelul ăla, kaizerul ăla și apoi așteptați!

Când fasolea nu mai are consistența glonțului, ci pe a lemnului (adică după mult timp de fiert, când mai credeți voi că mai are de fiert cam dooj'de minute) puneți o tigaie cu oleacă de ulei pe foc (sau pe curent), puneți ceapa și morcovul la călit!








După câteva minute adăugați și fasolea împreună cu kaizerul,
așa zice în rețetă, dar eu am făcut invers: am adăugat ceapa călită, kaizerul și condimentele în fasolea fiartă! E tot aia! A! Și să nu uit! Eu nu am avut morcov!





condimentați cu sare, piper, busuioc și mai lăsați vreo 10 minute la fiert! Bineînteles că puneți și apă!









Apoi adăugați și bulionul, puneți capacul și lăsați încă 5 minute sa scadă, la foc (curent) potrivit! La urmă trântiți și pătrunjelu'!
















Ingioi!









P.S. Promit că mâine spăl și aragazul!
Smiley

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu