sâmbătă, 24 aprilie 2010

Funny shit

Hello again my friends,

Întrucât azi n-am mai ieșit la nici o plimbarem, deoarece am avut un program ”artistic” extins





am decis să mai colind un pic pe net! Așa, fără nici o țintă!
Și ce am mai găsit eu pe unde am colindat?

O să vă arăt doar chestii amuzante, că azi e sâmbătă și tre' să ne râdem, nu?

Deci, artă cu pasta de dinți


Alta: cică
If you watch Rambo backwards, it's Silvester Stallone healing peoples with his magical bullet vacuum, and repairing helicopters with nothing but a bow and arrow!


Asta dacă ar fi pe bune nu ar fi amuzantă! Dar să sperăm ca nu e pe bune!









Drac dement!


Asta da știre












Și, la final, cică să nu fim îngrijorați, că n-a erupt nici un vulcan in Islanda! E doar Chuck Norris care-și face un grătar!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu