joi, 8 aprilie 2010

Activități nocturne

Bună seara copii! Ce credeați că scăpi de mine?

Nici o șansă!

Nu vă închipuiți cine știe ce uitându-vă la titlu!

Nuuu! Altele sunt activitățile de care am avut parte azi-noapte! De fapt una singură!
Ca să vă esplic mai pe-ndelete: somnul meu este cuprins între orele 01:00 si 07:00! De ce? Simplu! Până la orele 00:30 - 01:00 oricum nu mă ia somnul, iar la ora 01:00 vin ăștia să ia gunoiul! Și nu vreți să știți cam cum se aude la ora aia, mai ales că geamurile de la dormitor dau exact la Straße și viețuiesc la etajul I.
Buun! Gunoiul ca gunoiul! Oricum, chiar dacă m-aș culca pe la doișpe jumate, tot nu aș adormi 100% până la ora unu, decât dacă sunt mai obosit! Dar, de obicei, pe la unu chiar aș fi în starea aia de dinainte de somn! Știți voi, punctul critic, pe care, dacă l-ai ratat, stai cu ochii beliți pe pereți încă juma' de oră, chiar mai mult! M-am resemnat cu treaba asta! Asta e! Gunoiul trebuie dus!
Dar, dimineața pe răcoare, când e somnul mai dulce, adică pe la ora 06:50, iar se strică treaba! Și într-un mod destul de brutal! E un dobitoc aici în bloc care la ora aia pleacă la scârbiciul lui! De nu s-ar mai întoarce! Are o sărăcie de scuter vechi... ! Mai departe imaginați-vă voi, că io am zis că nu vorbesc urât!
Numai de-aș ști cine-i personajul respectiv ....

`tusgâțiimătii de bou!

Nu poate dobitocul să o împingă puțin, mai ales că este pantă continuu până la strada pricipală! Deci mă deștept la ora 7 vreau nu vreau! Ce să fac? Mă duc și io la budă ca tot omul și apoi mă chinui din nou să adorm! Și când reușesc, guess what? Sună alarma de la telefon ca să mă trezesc!

Cam asta-i rutina mea zilnică în ceea ce privește somnul! Sau mai bine-zis a fost, până aseară!
Nu știu cât naiba era ceasul, dar m-am trezit la un moment dat că mă cam ustură fața, umerii și alte zone neacoperite! Mă dezmeticesc puțin și încep să mă gândesc!
Ce dreacu mă?

Și cum stăteam io așa și mă gândeam cu foc, deodată-l aud!
Animalul!

Vă dați seama ce de-a pălmi mi-am luat eu? Și de la cine? De la mine! Din cauza animalului!

Hait! Mi-am ..tut norocu' mă gândesc! Îmi piere somul instantaneu! Stau să-l prind îmi zis eu în gândul meu!
Belesc io ochii pe pereți, doar doar l-oi vedea! Îl auzeam! Îl simțeam! Puteam să-i simt și bătăile inimii, atât eram de concentrat!
Pun io mâna pe tine, tusgrijania mătii!
Fel de fel de gânduri mă cuprind, care de care mai plăcute!



Mă și vedeam cum îl prind, cum îl țin în palmă, atent să nu-l strivesc! Nuuu! Nu așa o să mori! Îl și vedeam cum îl trec transpirațiile, acoloșa, în palma mea! Și cum îl duc încet încet spre cavitatea bucală din dotare! Cum îl bag în gura și-l molfăi ca pe o ... nu știu ce, că nu are termen de comparație! La ce ciudă aveam pe el eram în stare să-l mănânc cu tot cu pene! Stai așa că n-are pene! Mă rog, să-l mănânc de viu! Să-l strivesc între limbă și cerul gurii de exemplu, să-i simt viața cum se scurge printre papilele mele gustative!
Hmmm! Cred că ațipisem! Încep deja să visez!

Mă trezește rapid la realitate cu un bâzâit razant pe lângă urechea mea stânga! Gata gata era să-mi mai trag o palmă! Vino mă încoa' la mine, că nu-ti fac nimic, tuzguramătii!
Am pierdut eu vreun sfert de oră cu jocul ăsta de-a șoarecele și pisica, dar n-am făcut nimic! Era prea jmecher grecu'! Când am văzut eu că nu sunt șanse să-mi satisfac visele culinare cu el, am stins lumina în dormitor, am aprins-o pe hol și am așteptat! Jmecher jmecher, da' tot io-s mai tare! L-am păcălit!
Fraere! Te-am făcut! Las' că vezi tu mâine, dacă te mai prind pe-aici!
După vreo 10 minute am închis ușa și am revenit la ce făceam!


Și, bineînțeles, la 06:50 punct

pretenu'
What's up, muther fucker? Lasă că am să mă uit io odată și-odată pe geam, să-ți văd aspectul! Și trotineta (că-s vreo trei pe la bloc, și nu știu care-i aia în cauză)!



Să ne-auzim cu bine! Mă bag la un gătit!
Stați pe-aproape!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu