marți, 13 aprilie 2010

Run Forest RUN!

'năziua copii!
Aşa cum mi-am propus, dimineaţă m-am trezit ferm hotărât că sparg toate recordurile deţinute de Carl Lewis! M-am îmbrăcat în treiling, mi-am loat teneşii în picioare şi dus am fost!
Ca să nu fac febră şi să nu mai pot alerga (da, siguur, mă şi vedeam în capătul celălalt al Atenei) mi-am propus să încep cu un mers mai rapid!
Smiley
Doar că ... în planurile mele măreţe n-am ţinut cont de un lucru aparent mărunt: ĂŞTIA NU AU TROTUARE MĂĂĂ! Adică au ei ceva, dar ălea numai trotuare nu pot fi numite! Au cam 20 - 30 cm (da, centimetri) lăţime, şi, din loc în loc este câte un stâlp, câte un tomberon, câte un copac, sau pur şi simplu o maşina sau un scuter! Aşa că nu prea ai pe unde să alergi decât pe stradă! Daaar, cum orice alergător care se respectă aleargă cu muzica-n urechi, aşa am procedat şi eu! Numai că, vedeţi voi, când asculţi muzică nu prea mai auzi nimic altceva! Nici măcar claxoane! Ori, când alergi PE STRADĂ e cam important să auzi maşina când vine din spate, ori măcar când te claxonează! Aşa că, pentru a nu mă fi trezit degeaba azi, mi-am scos naibii dracului căştile din urechi şi am mers mai repede şi înjurând! Am zis să merg până termin repertoriul de înjurături, apoi să mă întorc acasă şi să plec la muncă! Numai că nu am putut să mă ţin de asta pentru simplul fapt că aş fi întârziat la muncă! Aşa că, la momentul potrivit m-am întors spre casă, tot mergând foarte repede, ca să nu rupem ritmul, m-am înduşat, am ciugulit ceva şi am plecat la muncă!
Ce naiba să fac? Cum să alerg dacă nu am unde? Şi nici nu e nici un parc prin apropiere!
Smiley
Cel puţin am încercat!
Mai studiez problema! Tre' să se egziste o soluţie! Nu se poate! Nu puteţi ţine tânărul programator din treabă!

Că tot veni vorba de treabă, azi am trecut la nivelul 3, ăla de care vă spuneam! Aşa că nu prea am timp să stau la poveşti!

Ne mai auzim!
Ciao! Pa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu